Krin Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei på deg! Hadde vært morro om du hadde tid til å se på meg oxo. Hadde i såfall blitt kjempe glad. Det jeg lurer på er: Hvor mange barn vil vi få? Når blir jeg gravid igjen? Kjønn ( ikke så viktig)? Han 180367 Jeg 170374 Påforhånd takk
nattinatt Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Hallo Får opp tre på dere eg.Kor mange har dere?
Krin Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei på deg! Vi har ei jente på fem år. Spennende å høre at du tror vi vil få tre har alltid ønsket meg det.
nattinatt Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Hallo Du,når har du el denne mnd?Fekk nemlig opp mars eg,og at du blir gravid med ein gut.Go klem til deg
Krin Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2007 Hei vennen! Er ikke helt sikker på når EL er ( har uregelmesig mens) men hadde siste mens 27 feb så om du kan hjelpe meg med å finne ut dato for El så hadde jeg blitt kjempe glad. Hadde blitt kjempeglad om vi hadde fått det til denne mnd. Varme klemmer fra
nattinatt Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 Hallo vennen Det ser ut som at el er i desse dager,frå 10-13 mars.Så idag er det ingen dum dag for litt ekstra kos,hehe.Klem til deg
Krin Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2007 Hei Vennen! Jeg var dessverre borte i hele går og mannen hadde sovna da jeg kom hjem så vi får heller prøve oss i dag, bare koselig det hihi...... har egentlig veldig lange sykluser så jeg hadde ikke trodd det skulle være rund EL ennå men det skader jo ikke å kose litt ekstra. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå