Mamma Mirabell Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Har ventet en stund på dette, føler at siste del i 2 trim står så stille deilig å komme seg videre Ha en fin dag alle sammen
@nita+Sebastian Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Hei 2diamanter. Vi har termin på samme dag, og jeg har også flyttet over hit i dag. Jeg synes det er så deilig. En milepæl jeg har lengtet å komme til. syntes også siste del av 2. termin sto stille, men tror vi har skrevet om det i samme innlegg på 2 trimester ) Blir artig å følge hverandre fremover i alle fall. Ha en fin dag du også.
Mamma Mirabell Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 ja stemmer nok det Ja får henge her inne litt.. går hjemme med bekkenløsning så b lir noen lange dage rinnimellom Nå er det så mye som skulle vært gjordt så tiden fremover nå går sikkert altfor fort
Ella75 *Fødeklar* Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Hei og velkommen! Jeg er 28+4 i dag og har jo ikke vært her så lenge, men godt å se noen fler her inne som er ca like langt som meg!!
Mamma Mirabell Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 fire dager er leeenge vettu.. hver dag teller her hjemme hos meg i alle fall hihi
m@rie82 Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 hei og velkommen inn hit!! masse lykke til videre i 3. trimester!
Ella75 *Fødeklar* Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Hehe... Ja, fire dager ER leenge..... des synes jeg også.... altså på den måten at jeg synes tiden går så sinnssykt sakte!!!! Er 100% sykemeldt pga risiko for prematur fødsel (fødte i uke 27 sist) og kjeder livet av meg!!!
Strålende Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Hei til dere alle og velkommen ) Da jeg kom hit var jeg SÅ sikker på at tiden begynte stå litt stille siden det var siste tri osv,, MEN der tok jeg feil gitt hehe tiden har flydd og nå er jeg i uke 33. Lykke til til dere i siste runde, jeg syns det er spennende alt som skjer fremover hehe er førstegangs og har små gleder om dagene...
Krølle79 Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Hei og velkommen til dere. Kos dere masse i siste tri.. Som Strålende sier; det går sakte, men likevel fryktelig fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå