Gå til innhold

Da er det endelig min tur til å komme inn hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ventet en stund på dette, føler at siste del i 2 trim står så stille :) deilig å komme seg videre :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei 2diamanter. Vi har termin på samme dag, og jeg har også flyttet over hit i dag. Jeg synes det er så deilig. En milepæl jeg har lengtet å komme til. syntes også siste del av 2. termin sto stille, men tror vi har skrevet om det i samme innlegg på 2 trimester :o) Blir artig å følge hverandre fremover i alle fall.

Ha en fin dag du også.

Skrevet

ja stemmer nok det :)

Ja får henge her inne litt.. går hjemme med bekkenløsning så b lir noen lange dage rinnimellom :(

Nå er det så mye som skulle vært gjordt så tiden fremover nå går sikkert altfor fort :)

Skrevet

Hei og velkommen!

Jeg er 28+4 i dag og har jo ikke vært her så lenge, men godt å se noen fler her inne som er ca like langt som meg!!

Skrevet

fire dager er leeenge vettu.. hver dag teller her hjemme hos meg i alle fall :) hihi

Skrevet

hei og velkommen inn hit!! :)

masse lykke til videre i 3. trimester! :)

Skrevet

Hehe...

Ja, fire dager ER leenge..... des synes jeg også.... altså på den måten at jeg synes tiden går så sinnssykt sakte!!!!

Er 100% sykemeldt pga risiko for prematur fødsel (fødte i uke 27 sist) og kjeder livet av meg!!!

Skrevet

Hei til dere alle og velkommen :o)

Da jeg kom hit var jeg SÅ sikker på at tiden begynte stå litt stille siden det var siste tri osv,, MEN der tok jeg feil gitt hehe tiden har flydd og nå er jeg i uke 33.

Lykke til til dere i siste runde, jeg syns det er spennende alt som skjer fremover hehe er førstegangs og har små gleder om dagene...

Skrevet

Hei og velkommen til dere. Kos dere masse i siste tri.. Som Strålende sier; det går sakte, men likevel fryktelig fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...