Gjest Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei!!! Villle bare takke for meg her inne og takke for alle råd og tips gjennom hele s.skapet!!!Vi fikk en perfekt liten prins på søndag og storebror på 20mnd er kjempe stolt.;-) Så da får alle dere andre ha lykke til videre. Hilsen oss
kfitjar Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Gratulerer så mye!!!! Godt å høre at alt gikk bra, har "sett" etter deg de siste dagene. Kos deg videre og lykke til!
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Gratulerer!!! Nå får du kose deg med familien i tiden fremover! Kanskje vil noen av oss møtes igjen når vi går over på DinBaby ;-) Håper og være en av dem som kommer etter ganske snart... ;-)
m@rie82 Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 gratulere så mye med gutten! kos dere masse!!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Gratulera så mykje. Gleder meg berre til at det vert min tur no, men sikkert nokon veker til enno.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå