Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har akkurat registrert meg. Er 29 år og har nå forsøkt å bli gravid siden jeg sluttet med p-piller i oktober. Tror jeg har hatt tre eggløsninger. Men lurer på noe: Hvordan beregner man syklusen når man begynner menstruasjonen med det dere kaller "spotting" jeg opplever dette en 4-5 dager før ordenlig blødning. Skal man regne at menstruasjonen starter da, eller først når blødingen virkelig begynner? Vet dere dette?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 hallo,velkommen til oss!! du regner første dag av syklusen fra første dag med friskt blod.
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Takk skal du ha.. Mye å sette seg inn i for meg vet du..Har ikke lært meg disse uttrykkene som blir brukt og alle forkortelsene, men jeg lærer kjapt!! Jeg er for øvrig ikke desperat..Skal ha mensen igjen nå mot helgen og håper som vanlig at det skal skje noe. Jeg vet jo at 4 måneder er kort tid når man har brukt p-piller lenge..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 det tar gjerne litt tid å sette seg inn i alt,men det ligger lister her med forklaring på forkortelser og sånn. lykke til,håper dere får klaff om ikke så lenge:-)
My1979 Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Hei! Jeg er også relativt ny her, har kun èn uke på baken :-) Jeg er 27 og har gått på pilla siden jeg var 16 så jeg regner også med at det tar litt tid.... Skal teste første el nå om få dager, så det blir spennende! Har også hatt litt rar syklus, selv om jeg sluttet på pillen for kun få dager siden. Så, litt ekle detaljer kommer nå, men det er vel bare å venne seg til det her inne ;-) Det kom liksom litt brunaktig blod når jeg kuttet pilla, go det har bare fortsatt i noen dager nå, så jeg lurer på om jeg stresser litt mye så jeg ikke får ordentlig mens.Hvordan funket dette for deg? Jeg gikk på Trionetta, men byttet til Loette etter nyttår og har da brukt den i to måneder.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 ei venninne av søstern gikk på pilla i 18 år og ble gravid etter 2 mnd:-) det tar ofte noen mnd før syklusen er oppe og går,men lykke til, begge to!!!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Hei. Jeg er 25 år og jeg gikk på pilla siden jeg var 16. Sluttet med de etter at jeg giftet meg i juni, og ble gravid i desember. Jeg hadde veldig uregelmessig mens frem til november, men da så det ut til at det hadde stabilisert seg, og da klaffet det månden etter. Desverre så mistet jeg nå i februar, men håper at det går like lett og bli gravid igjen for jeg syntes det gikk fort sist gang. Var forberedt på at det ville gå nesten 1 år før jeg ble gravid siden jeg hadde gått på pilla så lenge. Men i følge legen min er det veldig opp og ned. Lykke til, håper du får gleden av og være gravid ganske så fort:)
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2007 Koselig at det ikke bare er jeg som er ny.. Man føler seg jo veldig uerfaren...jeg har hatt helt regelmessig syklus både før, under og etter p-pillene som jeg har brukt i 8 år. Men opplever nå for første gang det de kaller spotting, altså sånn brunlig rar blødning noen dager før mensen kommer. Dette har liksom bekymret meg litt, men skjønner jo nå at det er normalt. Men rart at det ikke var slik FØR jeg begynte på p-pillene...Tror jeg har hatt tre eggløsninger og har egentlig IK til helgen. Har etter det jeg vet ingen graviditetssymptomer nå, men kan jo håpe likevel...Er noe med det at når man er klar, så er man innmari KLAR!
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2007 Takk! Lykke til - til deg og! Så synd at du mistet, men deilig å vite at du ble gravid da vel?? Jeg er litt redd for det jeg da, at jeg ikke skal klare å bli det..Men har bare hatt 3 pp, og da skal jeg ikke klage. Godt å høre at du syntes 5-6 pp var kort tid..Nå er det jo litt sånn at det er like greit å vente til april, vil egentlig heller ha barn i januar enn i dsember, men blir super-lykkelig uansett!
Gravid, ja;) Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Enig der! Er man klar så er man klar;-) Da skal ting skje med en gang;-)kunne bare ønske det gjaldt kroppen også. Men det kan jo hende vi er gravide... Håper;-) Ny her jeg og. Har nettopp begynt å prøve jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå