Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvordan gikk/går det på jobb for tida? Leste innlegget ditt om at arbeidslivet kan være slemt av og til, og håper det går bra med deg og at ikke trivselen ble helt drept... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Her går det bare bra om dagen. Sjefen pratet med de andre om att det ikke var min feil att hun andre fikk sparken og att noen annen hadde fått hennes jobb om ikke jeg hadde tatt den. Så jeg trives veldig godt nå. Har fått knall bra tider, jobber nå mandag til fredag 9.30 til 16.00 og fri hver helg. Så jeg har tid til familien også. Takk for att du spurte og husket lille meg.Det varmet mitt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Du er jo ikke "lille deg" du ) Du har jo vært med fra børjan ) Kjekt å høre at det går bra, og så så stilige arbeidstider, da - sånne vil jeg også ha :oD Det er deg vel unt, pyret ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå