Gå til innhold

Oppsigelse!


-carina-

Anbefalte innlegg

Med dette vil jeg si opp mitt ansvar som voksen. Jeg har bestemt at jeg kun vil akseptere ansvarsområdene til en 8-åring.

 

Jeg vil gå på McDonald's og tro at det er en 4 stjerners restaurant.

Jeg vil tro at M&Ms er bedre enn penger, for du kan spise dem.

Jeg vil ligge under et stort tre og ha en saftkiosk sammen med vennene mine på en varm sommerdag.

 

Jeg vil tilbake der livet var enkelt; Når alt jeg visste var farger, gangetabellen, og barnesanger. Og ingenting brydde deg, for alt du visste at du ikke visste at du visste, brydde du deg ikke om. Alt du visste var å være lykkelig fordi du ikke visste om bekymringer som du skulle bekymre deg om.

 

Jeg vil tro at verden er rettferdigat alle er ærlig og snill.

Jeg vil tro at alt er mulig Jeg vil ha muligheten til å bli overbegeistret for de små ting igjen.

 

Jeg vil leve enkelt igjen. Jeg vil ikke at min dag skal bestå av datakrasj, fjell av papirarbeid, dårlige nyheter, hvordan få lønnen til å vare en hel måned, slippe legeregninger, sladder, og miste mennesker man er glad i.

Jeg vil tro på betydningen av; et smil, en klem, et vennlig ord, sann rettferdighet, fred, drømmer, og lage engler i snøen.

 

Så . . . her er mitt visakort, mine bilnøkler, mine regninger og pensjonsforsikringen min.

 

Jeg trekker meg herved offisielt som voksen !!

 

Og hvis du vil diskutere dette videre, så må du fange meg først Fordi........

......"sisten! Du har den."

 

Sees på lekeplassen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...