Gå til innhold

Basseng...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt utenom tema... Men jeg lurer så veldig... Skal begynne å gå i bassenget...

Kler man badedrakten på seg før man går i dusjen før bassenget? Eller dusjer man først så kler på seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kler på meg i garderoben, altså før jeg går i dusjen. Liker ikke sprade rund nakenm uansett hvem som er der og i alel fall ikke nå :) hihi

Skrevet

Man skal egentlig ta på seg badedrakten etter man har dusjet, men jeg liker best å ta den på først...

Skrevet

Men du dusjer vel naken når du kommer opp fra bassenget eller?

Så det er altså ikke noen fast "regel" eller "norm" på dette... Hm... Jeg innbilte meg at man skulle dusje og vaske seg godt før man gikk i bassenget, og det gjør man jo ikke når man har badedrakt på, eller? Men det er kanskje godt nok...

Skrevet

Det pleier å stå skilt i dusjen at man skal dusje uten badedrakt før man går i bassenget, ellers er man ikke ren nok....

Skrevet

Jeg må bare si at jeg synes det er en uting at voksne damer ikke tør å dusje nakne før de går i et basseng sammen med andre folk. Du blir ikke rein av å dusje med klærne på! Og ungdommen tar etter og tror det er flaut å vise kroppen sin. Av med badedrakten!

Skrevet

Man skal ALLTID vaske seg først før man tar på badedrakten. Er noe herk å få den på seg når man er våt riktignok, men for hygienen er det viktig. (Og dersom man må ut av bassenget for å gå på do, så skal man dusje på nytt!)

Til dere som ikke liker å sprade rundt nakne: Dusjer dere ikke nakne etter svømming heller?? Til og fra dusjen kan man jo ta håndduken rundt seg, men i selve dusjen må det da gå an å dusje nakne vel?

Skrevet

Jeg hadde ikke vært i bassenget på mange år, og kunne ikke huske helt hvordan det var det der... Jeg kledde av meg og dusjet, så kledde jeg på meg badedrakten etterpå, men venninnen min dusjet med badedrakten på, og møtte noen i dusjen som var på vei opp av bassenget. Syntes de så så rart på meg... følte meg litt dum, som om jeg skulle hatt badedrakten på meg før jeg dusjet... Men kanskje jeg gjorde det rette likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...