Gå til innhold

I dag fikk jeg resept på pergo

Anbefalte innlegg

Tja, det er ikke godt å si. Sist kan fikk jeg mensen på dag 32, siden EL er litt ustabil, så vet jeg aldri helt, men håper at ikke sylkusen min blir noe særlig lengere hvertfall! Jeg vill tippe jeg ligger kanskje en uke etter deg!

Får håpe det ikke tar så lang tid for deg, som det gjorde for moren din!

Vi satser på at pergo gjør susen for oss!!!!

Fortsetter under...

*♥barney♥*

Det står i Brevet fra legen at jeg må være helt sikker på at jeg ikke er gravid nå derfor ville han anbefale meg å ta en g.test

tok du en g.test før du begynte med pergo??

jeg har 2 QR tester liggende hjemme, men jeg får vente med å ta en test til litt senere i mars mnd..

Hei mas@nder!

Ja, tok faktisk en blodprøve hos legen. Men man skal jo ta pergo i forbindelse med mensen, så da er det jo ganske klart at man ikke er gravid. Når har du ikm? For alt du vet kan du jo være gravid nå?

Annonse

Hei Mas@nder

Vet ikke om du husker meg, men vi snakket litt sammen her på Bli Gravid. Nå er jeg over på 1.trimester, men stikker innom her en gang i blandt for å kikke.

Ville bare ønske deg lykke til med pergo, og håper det sitter en spire hos deg snart. Krysser fingrene for at det er din tur nå:)

heisann Geddy

self husker jeg deg, vi skrev jo masse med hverandre husker jeg..

hvor mange pp hadde du før du ble gravid?

håper spira sitter snart for nå er jeg i min 10 pp :((((

håper det går bra med deg og den lille i magen

vet du hva det blir??

stor klem

Hei du

Jeg er snart 9 uker på vei så det er ikke mer enn 2 mnd. Det var en sydentur som skulle til for min del.. Fikk slappet av og hatt mer sex enn vanlig. Tror vi egnetlig hadde for lite sex i pp`ne våre, for i ferien hadde vi sex hver dag og ellers hadde vi det max annenhver dag.. Men det der er vel forskjellig. Jeg hadde 8 eller 9 pp (kom ut av tellingen, men sluttet på p-piller i begynnelsen av juni)

Jeg har fortsatt noen uker igjen på 1.trim og det hadde vært moro og se at du også kom inn der. Unner deg det Mas@nder:)

Vi var også i syden i des og da hadde vi sex 2 ganger hver dag i en hel uke men ser ikke ut som det hjalp noe :(( buuu

du får se til meg om 1 mnds tid skal ha mensen rundt 21 mars!

håper ikke den kommer hehe...

for jeg vil ha barn i 2007 og da blir det i slutten av des om jeg skulle være så heldig å bli gravid i mars :)

ja da har du 3 uker igjen før du flytter deg over til 2 trimester

vil du vite hva du får??

Ja, jeg er skikkelig nysgjerrig, så jeg må vite sånt.. Liker å planlegge litt også, og side vi pusser opp huset for tiden er det jo greit å gjøre klart et barnerom i riktige farger:)

Klart du skal ha barn i 2007!! Du som har vært så snill fortjener jo verdens beste julegave:)

Skal følge med på deg, jeg og krysse fingrene:)

Takk skal du ha Geddy at du synes jeg er snill, (men skjønner ikke hva jeg har vært snill for hehe)

jeg å vil vite hva det blir neste gang jeg blir gravid,

jeg å må planlegge lenge før tiden hehe...nå holder vi på å planlegge bryllup som skal være 28 juni neste år hehe

mamma er litt oppgitt siden jeg begynner så tidlig *ler*

spurte henne i går hvor mange kaker vi skal ha osv..det var da hun sa det hehe...

vi får holde kontakten fremover så skal jeg gi deg informasjon hvis det skjer noe

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...