Gå til innhold

når fortelle familie!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vil fortelle om når de syns det var best i svangerskapet å fortelle det til den nærmeste familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe det fortalte jeg nesten med en gang jeg,og derfra gikk det bare automatisk til venner :o)

Jeg er dårlig på sååååå stor hemmlis fant jeg ut :o)

Men det er jo anbefalt å vente til uke 12 da....Men en må jo bestemme selv hva en føler er rett :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst til å fortelle det med den gang, har hørt at det og kan være godt å prate med noen om det skulle gå galt og.

er litt vanskelig å holde det skult når man har så mange som har ventet på oss i to - tre år snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva,jeg syns du skal gjøre akkurat det du føler er rett...For meg var det veldig riktig å dele dette med familien da vi har opplevd noe som er litt spess....

Og alle ble kjempe glade å sa ingenting om at det kanskje var litt tidlig....

Og som du sa,det er nok greit om det skulle ha gått galt at noen vet hvorfor du ikke har det så greit... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man forteller det når man føler det er rett.. jeg fortalte det tidelig denne gangen- fordi hele byen hadde funnet det ut og ville ikke at familien skulle få vite det av andre enn oss.. men skulle gjerne ha ventet i noen uker til, men kvalmen og symptomene er ikke å skjule-så da måtte det frem i lyset! og veldig greit å ha familie å støtte seg til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...