Gå til innhold

Hehe, EL-tester er myyye morsommere enn g-tester! ; )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dag 40 i syklusen, og etter nok en negativ g-test i går fant jeg ut at jeg like gjerne kunne instille meg på at el ikke har vært ennå. (Ustabile sykluser, 28-35 dager på de to jeg har hatt etter siste graviditet.) Fikk masse fine flotte el-tester i posten på mandag, så det passa jo bra. Hehe, dermed kunne også testemanien min få litt å sysle med. ; ) Her er resultatene så langt:

Mandag ettermiddag: svak men tydelig strek

Tirsdag kveld: tydelig strek, men ikke like tydelig som kontrollstrek

Onsdag morgen: like sterk strek som kontrollstreken!

Hm, hva betyr dette mon tro? Har jeg faktisk klart å finne el? Vet at testene helst skal tas på samme tidspunkt, så det blir en ny både i kveld og i morgen tidlig, for å si det sånn. For å se om variasjonene har med tidspunkt på dagen å gjøre. Men uansett så var den i dag tidlig lik kontrollstreken! Så her skal det hoppes i høyet, det er helt sikkert! (Og så er det jo den bittelille muligheten for at el slår ut som g-test, men etter x antall neg tester satser jeg heller på at det er el den slår ut for.)

Noen som har opplevd at el tester slår ut feilaktig positiv på el??? Må jo spørre. Hehe, ble en hel liten avhandling, dette. Håper noen tar seg bryet med å lese og svare. : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da en veldig sen EL daTasselur.....blir litt tullerusk av dei el testene,jeg fant en strek i går på kvelden,tok en for en uke siden også,men den var heeelt blank ,jeg fant el 18 og 19 februar,så det er IKKE el da....blir jo spennende og se om tr kommer nå da :) Har jo hørt at mange har fått positiv el like før ikm ,men tr har kommet og noen har fått positiv el test før ikm og vert gravid.....

Skrevet

Ja, blir spennende dette. Hehe, litt kjekt å teste med noe som gir litt variasjon ihvertfall, disse g-testene er jo bare blankt negative hele tiden.

Men den testen du tok i går på kvelden, var streken like tydelig som kontrollstreken? For det er det jeg er litt spent på, om man kan få det, uten at det er el...

Skrevet

Siden du er så sen i syklusen din så kan det jo være den slår ut på graviditet da, krysser fingrene for deg jeg og venter spent på fortsettelsen :)

Kan være du har testes for tidlig med g-test siden du har gagnske lang syklus ;) Å sååååå spennende :)

Sist jeg var gravid brukte jeg el test som viste tydelig positiv.

Skrevet

Hm, du gjorde det ja, wicca... Men når du bruker el-tester for el-testing, hender det at de holder seg like sterke i et døgn eller mer? Blir jo spennende å se om den i morgen tidlig er like sterk eller ikke, tenker jeg på. For hvis det bare blir en sterk test, så er det nok el. Men hvis den derimot holder seg like sterk.....neinei, har jo gått bort i fra å håpe på at det allerede har skjedd noe. : )

Skrevet

Jeg pleier å få positiv EL test 3 dager etter hverandre, så test deg noen dager til - fortsetter den å være positiv etter det, kan jeg ikke skjønne noe annet enn at du gravid! MEN, hvis det skulle være sen EL så får du lokke mannen til sengs så fort som mulig!!! :o)

Skrevet

Fikk aldrig brukt de til el testing :) ble gravid med en gang så jeg trengte de ikke :)

Ta en test til du og se om den er like sterk og ta en i morgen og, syns det er litt rart hvis du har el no så sent i syklusen men det kan jo være da men....

Krysser alt for deg her jeg :)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Det var veldig greit å vite, barney, at de også kan slå ut flere dager på rad på el-løsning. Uten den infoen kunne jeg jo kjapt begynt å skru opp forventingene igjen hvis testen i morgen også er positiv. ; ) Men uansett om det er sånn eller sånn så skal ihvertfall mannen til pers i dagene framover! Kan jo ikke la en eventuell el gå ubemerket hen. Og fredag blir det nok ny g-test hvis ikke tr har kommet. Skal på hyttetur, kjekt å vite om jeg må holde meg unna all akohol eller ikke. Hmmm, det må jeg vel kanskje uansett hvis jeg har el nå... Jaja, mange dager til det, den tid den grubling. Takk for kryssing wicca, satser på at det hjelper! : )

Skrevet

Nei den var nokk ikke like sterk som controll streken,så jeg tror ikke der er noe da,men tenkte og ta en til i morgen tidlig,for å se om den slår mer ut på morgen urin,visst ikke så er det vel ikke noe :)

Jeg sitter her på vent og følger med,for dette er jo spennende da !!!!!!!

Skrevet

Jeg var hos legen i dag og fikk vite at jeg hadde hatt eggløsning. Han sa ingenting når jeg hadde, men jeg tesetet positivt på digitale el tester fra CB både 7.feb og 18. feb.

Jeg har fortsatt ikke fått mensen og regner med at jeg hadde el den 18. Så den pos testen den 7. vet jeg ikke hvorfor kom! Jeg har sykluser alt fra 32- 37 dager.

Jeg har gitt opp de el testene med streker og gått over til digitale.. selv om de er forferdelig dyre..

Skrevet

Nå har jeg tatt en ny test, og da var streken nesten helt borte. Var svakere enn de jeg fikk både mandag ettermiddag, tirsdag kveld og onsdag morgen. Så det kan faktisk se ut som om jeg fant el i dag tidlig?? Det ville i såfall være innmari flaks, å begynne å teste for el på dag 38 i en spinnvill syklus, og så finne den dag 40... Blir spennende å se om den i morgen tidlig er like svak, eller helt borte. Det skal ihvertfall bli action i sengehalmen i kveld, lar ikke en eventuell el gå til spille, nei! ; )

Skrevet

Ja, da er det bare å gå til verks!!! ;o)

Skrevet

Men du barney, når du får positive tester tre dager på rad, er de like sterke hver dag? Eller er den ene desidert sterkest? Og pleier de å gå fra å være sterke til å bli omtrent helt borte? Synes det var utrolig stor forskjell på 12 timer... Nå var den ene riktignok om morgenen, så var nok oppkonsentrert rimelig mye mer enn den i kveld. Men likevel, virkelig stor forskjell..

Skrevet

Ja, da er de like sterke eller test streken sterkere, hver dag. Streken blir ikke sånn plutselig borte, men svak!

Kan være at urinen din ikke var så konsentrert i kveld, det skal ikke så mye til. Ta en ny en imorgen tidlig - spennende å se hva den viser!?!

Skrevet

Hehe, ingen tvil om at det blir en ny test i morgen tidlig, nei. Funderer jo nesten på om jeg må melde meg inn i ny IKM uke, jeg nå. Hvis jeg uansett ikke er gravid nå så er det jo helt supert å gå rett på el nå, uten p måtte gjennom tr og venting og alt det der. Men fyttikatta, da er i tilfelle syklusen min på ca 54 dager denne gangen... Det håper jeg IKKE gjentar seg! Jepp, blir spennende i morgen tidlig! : )

Skrevet

God morgen! El-testen i dag tidlig viste bare en svaaak, svaaak strek. Så da tror jeg faktisk at jeg fant el i går! Våkna på natta natt til i går også, av at jeg hadde vondt inni der en plass. Var vel el, det da. Så da slår jeg meg til ro med det, dropper flere g-tester de første to ukene, og går for IKM ca 14. mars. : )

Skrevet

Ja, da er det vel det du har hatt! Pleier du å ha så lange sykluser?

Skrevet

Hei barney! Før jeg ble gravid med tassen var syklusene 29-33 dager. Nå etterpå har jeg kun hatt to sykluser, på 28 og 35 dager. Og så denne nå hvor jeg er i friskt driv på dag 42... Ikke helt stabilt, nei. Ser at du også har en liten en, hvordan har syklusene dine vært etter at du fikk tr på besøk igjen? Har de lagt seg fint inn i gammelt mønster, eller hopper og danser de litt? Pfff, hvis denne virkelig er på 54-55 dager så håper jeg jammen at neste igjen blir litt normal. Eller, jeg håper jo seff at det klaffer denne gangen! : )

Skrevet

Jeg har en mildt form for PCO, så syklusene mine er ganske lange. Tror den lengste jeg har hatt har vært på 47 dager, men så har de bare blitt kortere og kortere (hurra)!! Nå går jeg på pergo, så sist syklus var nå på 31/32 dager - er super fornøyd med det!

Ha, ha - du får håper at det klaffer dennne gangen, så slipper du å bekymre deg for lange sykluser!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...