amazone76 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Skulle forte meg i snøen da jeg var på vei til jobb, å datt så lang jeg va, rett på magen! Er nå fullgåtte 33 veker. var ikke noe vondt eller noe, men begynner selvfølgelig å tenke! Så blir litt sånn psykisk, gjør det vondt, å....... nå blei jeg litt kvalm.........etc noen med erfaringer
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jeg datt rett på ryggen på et flislagt gulv når jeg var 36 uker. Ble veldig nervøs og ringte føden bare for sikkerhets skyld. De hørte nok på meg at jeg var ganske oppskaket, så de ba meg komme inn for en sjekk. Alt var i orden, og de var veldig hyggelige på sykehuset. Så, mitt råd er; Ring føden og snakk med de, de spør hvordan du føler deg og sånn og så vurderer de om du skal komme inn for en sjekk eller ikke. Det er ihvertfall bedre enn å gå rundt og lure og kjenne etter i hele dag... Lykke til, dette går nok kjempe bra!
Lykkelig! :) Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Det har sikkert gått bra, men ring føden og snakk med de.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 ALLE gravide som detter oppfordres til å ta kontakt med føden så de kan ta en sjekk....... Det har vært noen uheldige episoper grunnet fall. Så ikke la være å ringe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå