Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Kom over en nettside fra uk hvor de selger vogn av merke Silver Cross 3D, som visstnok har vunnet designpris i fjor. Noen som har erfaring eller kunnskap om denne vogna? Er dette er bra vogn i forhold til tfk eller oth? Eller er det mer en byvogn enn en tur i skog og mark vogn? Noen som vet om butikker som har denne vogna i Stavanger og omegn?
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Hei. Jeg har også siklet på Silver Cross, og hadde jeg hatt maaaasse penger til vogn hadde jeg kjøpt den.. For Silver Cross er dyrt! Det er Rolls Roycen av vogner det. Ligger i prisklasse med MacLaren sine desginervogner. Silver Cross vognene har meeeget god kvalitet på sine vogner, og jeg mener å ha hørt at de har vunnet designprisen for vognene opp til flere ganger også. Sjefen min har en Silver Cross vogn, som moren hans brukte på ham og sine maaange søstre når de var små. Denne samme vognen har han enda, og han brukte den på sine døtre også. Så vognen holder stand i maaaange år! Jeg har faktisk ikke klart å høre om noen butikker i Norge som selger Silver Cross, men det er bare å høre om noen evnt. er villig til å hente en inn til deg. - Jeg klarte å få en butikk i Fr.Stad til å ta en inn til meg, men jeg ombestemte meg underveis, og ba de ta inn en Peg Perego i stedenfor..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Hei! Nettbutikken : www.esmaralda.no selger brukte Silver crosser og andre klassikere meget rimelig!
TøffiTrynet☠ Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Silvercross3d er vel en helt ny vogn da... Og ikke den samme som de gamle klassiske.. Den ser forøvrig stilig ut, men tror man må bestille de fra England.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå