Gå til innhold

glemmer helt å spise når jeg går på reductil!!

Anbefalte innlegg

er nesten skummelt dette.... jobber mye om dagene...og igår spiste jeg to knekkebrød til frokost....og en banan til lunsj...så kom jeg hjem klokka ni, og fant ut at jeg ikke hadde spist mere hele dagen...drikker mye vann da...men siden man ikke blri sulten pga reductil får jeg jo ikke i meg mat... kan det hende at reductil ikke virker så bra da..siden forbrenninga må gå betraktelig ned når man ikke spiser så mye....holder reductil oppe forbrenningen fordet? skal huske å spise imorgen..SELV om jeg ikke er sulten i det hele tatt lengre....

Fortsetter under...

En av de tingene reductil gjør med kroppen er å holde forbrenningen opp selv om man reduserer matinntaket. Likevell kan det nok være lurt å f.eks. legge inn varsling på mobil el.l. når du skulle spist. Det blir jo mye vanskeligere å lage gode vaner du kan holde den dagen du slutter på reductil hvis du mister all matlyst og slutter å spise :o)

Lykke til!

jeppps. det har duu heeeelt rett i!! vil jo at dette skal vare etterpå...veide meg i dag, og har gått ned to kg første uka på reductil. er helt sykt å være under 80 kg!!! veier 78 kg nå...og mere må det bli:):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...