Gå til innhold

Fødselsstripen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå nesten 3 mnd siden fødsel og stripen er der fortsatt. Har den forsvunnet hos dere? Fikk ingen strekkmerker noen steder men den stripen ser ut til å ha kommet for å bli! Hmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her..... den syntes ikke på meg før etter at jeg hadde født, så jeg trodde ikke at det var noe.... men joda!!!

Og den er der ennå.....:((

Skrevet

min er også fortsatt her... :P

synes ikke det er noe farlig... tenk deg om sommeren da når du bader eller.no... da kan folk se at du har blitt mamma :)

Skrevet

jeg har den fortsatt jeg også. kjenner en jente som har det fortsatt 10 mnd etter fødsel. svakere blir den, men må nok smøre oss med tålmodighet.

Skrevet

Hva er det som gjør at man får fødselstripe?? Hva består stripen av? Jeg har ikke fått ved mine to fødsler, men jeg vet jo det er vanlig å få.

Skrevet

Min er også her enda! Også er jeg brunsvart inni navlen! På tide det går bort snart syns jeg..

Vet ikke hvorfor den kommer jeg,men det er en lang brun strek..

Skrevet

Min er der ennå den og... det brun/svarte inni navlen er der ennå... var visst pigmenter...

Skrevet

tror dere den blir brunere ved soling eller bare mer lik huden?

Skrevet

min er på vei bort.. blitt myye lusere. og det brune inni navlen min fikk jeg bort med peeling krem!

Skrevet

Jeg har også den stripen fortsatt, men er blitt mye lysere...:) Satser på at den forsvinner til sommeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...