Gå til innhold

Når skal dere begynne å jobbe igjen?


CiljaS

Anbefalte innlegg

Jeg skal egentlig begynne å jobbe i slutten av nov. men har bestemt meg for å ta permisjon uten lønn når pappan tar sine 6 ukers permisjon. Blir kanskje å jobbe litt extra, det er det eneste. Så har søkt barnehageplass fra 1.1.08. Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste permisjonsdag er 27 november. Uff gruer meg allerede til å begynne å jobbe igjen jeg. Kunne godt tenke meg å ta en ekstra måned fri ja...men blir vel bare nødt til å starte tenker jeg:(

Synd ikke kontantstøtten er høyere. Har så lite lyst til å sende tulla så tidlig i barnehage jeg:( Ihvertfall full tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 januar begynner jeg på jobb igjen......

 

Håper på barnehageplass fra 1 jan. Lurer virkelig på hva vi gjør hvis vi ikke får det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min perm slutter også i november... men jeg tar ut 2 ferieuker etterpå sammen med pappa sin perm, så er han alene i 4 uker.. og etter det tar jeg mine resterende 3 ferieuker.. så jeg begynner vel i jobb i februar 08.. og da håper jeg lillegutt har bhg-plass.. 14 mdn er gammel nok til å starte... jeg var halvparten det, da jeg begynte, og det ble et menneske av meg og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal begynne å studere høsten 08, så får heldigvis masse tid med jenta mi. hadde vært fint å få henne inn i barnehage et par dager i uken fra 08 så jeg kan få jobbet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16.november! Og pappan har gitt klar beskjed om at da vil han være hjemme alene...:)

 

Jeg får nok være hjemme litt lenger pga at jeg får pleiepenger når lillegutt skal hjerteopereres, da forlenges permisjonen tilsvarende.

 

Skal ha lillegutt med meg på jobb i min bhg fra 01 jan 08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er litt forskjellig her ja. Jeg må jobbe i julen om jeg begynner å jobbe når permisjonen er over så vil slippe unna det... Er vel den største grunnen til at jeg ikke vil begynne å jobbe før i januar. Har jo søkt bydelen om barnehageplass men regner ikke med å få det. Får barnehageplass igjennom jobben da så jeg er ikke bekymret, men hadde vært greit å ha plass nært hjemmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4.juni. Så tar pappa'n perm ut november, søkt bh-plass fra 1.12.07. Gleder meg til å jobbe igjen, selv om det nok blir hardt å være så lenge borte fra snuppa av gangen. Storebror var overmoden for bh da han begynte ved 13 mndr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min perm slutter 31 oktober... men jeg må finne meg en annen jobb føre den tid for tilbake til den gamle jobben skal jeg IKKE hehe...

huff.. tiden går såå fort oxo... æsj altså.. skal ha lille gutt til dagmamma vi da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har permisjon til 21.des, m kommer til å ta ut litt mer ferie, dumt å begynne å jobbe igjen 2 dager før jul... Så det blir nok januar her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6.august, da er junior vel 7mnd. Pappan skal være heime tom. november, så tar jeg ferie i desember.Så det er bare å nyte tida:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hjemme på ubestemt tid:) Har ingen jobb å komme tilbake til så vi tar det litt som det kommer. Kommer iallefall til å være hjemme lengre enn ett år, synes det er alt for tidlig å sende snuppa i bhg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

permisjonen min går ut 11. august...Da skal pappan ha sine 6 uker. Men jeg skal i ny jobb, 50 % natt, og da jobber jeg så lite og har så lenge fri (1-2 uker) mellom vaktene, så jeg får allikevel masse tid med snuppa og slipper bhg. Synes det er greit å gjøre det sånn når hun er så liten. Terror å jobbe natt, men det er verdt det for nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ca 7 år :-)

 

Går rett i et lengre studie etter permisjonen + et lite år.

Blir praksis i studietiden, men det er ikke arbeid :-)

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har permisjon til slutten av september...da skal jeg begynne å lete etter ny jobb... hadde bare vikariat da jeg ble gravid. Så får vi se! Har mest lyst å bli hjemme en stund til- slik at snuppa kan begynne i barnehage høsten 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bynne å jobbe igjen 1september, da skal sambo ha 6 ukers permisjon,så begynner vel vesla i bh i oktober..

Litt tidlig å ha henne i bh når hun er 10,5 mnd..Men heller d enn dagmamma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi deler permisjonstiden på midten, så jeg skal tilbake på jobb i juni. Gleder meg til perioden hvor pappa er hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha permisjon ut august. Etter det skal pappaen ha permisjon. Så blir det nok til at hun skal i barnehagen 2-3 dager i uka etter det, og resten av dagene hjemme med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst den eneste så langt som prøver seg på tidskonto eller porsjonering som det nå heter. Begynner allerede etter påsken, 11. april. Jobber da i de 4 ukene far er hjemme fra Nordsjøen. Kan heldigvis være ganske fleksibel i antall timer jeg jobber om dagen. Er vårt 2. barn, så er ikke så skjelven, det går nok bra. Får da forlenget min permisjonstid (og penger) ut 2008. Har søkt om barnehageplass men har liten tro på at vi får + at jeg synes hun er for liten til å begynne til høsten og vinteren også, forsåvidt. Ideelt håper jeg hun kan begynne i barnehagen i august neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...