*trinity* Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Dette forumet er jo bare trist - Det er vel lov å stille spørsmål og undre litt - det er ikke lett å være objektiv når det gjelder sine egne engler. Men det er vil ikke noen grunn til å gjøre narr av andre for det! La oss prøve å snu den lettere nedlatende trenden som jeg har fått inntrykk av at er her nå - nå med det samme! PS: Mitt 2,5 år gamle barn er hvertfall begavet - hun presterte å si "Signe deg så snill du er" da jeg spurte om jeg skulle hente litt vann til henne da hun lå febersyk på sofaen - eller hun hadde rett og slett fått overdose av Ivo Caprinos dukkefilmer ;-)
Mon Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Nei så bra. På tide å finne noen nye filmer. Ler=)
brooklyn Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 flirer meg ihjel:) HUn er IHVERTFALL begavet:)
Sinah Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Nydelig! Og jeg er så enig! Janteloven regjerer fortsatt i Norge. Det er ingenting verre enn å tro man selv eller sine egne er noe spesielt. Hvis man tør å si det høyt, og det så viser seg at det var feil, da legger man seg i hvert fall åpen for latterliggjøring. Mor til to nydelige og begavede barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå