Påan-igjen Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja nå har barnehagen til Trygve åpnet og igår var vi der for første gang. Det er en nystartet barnehage og de åpnet nå bare en avdeling med 11 unger. Nesten alle er rundt 12-16 mnd, så det var en livlig gjeng. Litt spesielt siden vi alle har tilvenning samtidig. Er liksom "åpent hus" i noen dager nå. I går var Trygve der bare 4 timer, mens i dag var han der 6 timer, sov godt ute i vognen. I morgen skal vi prøve å la han være der alene mesteparten av tiden. Spent på hvordan det går. Er rart å tenkte på at lillegutten min nå er blitt "stor" barnehagegutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 8. mars 2007 #2 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei. Hvordan går det med Trygve i barnehagen nå? Er han alene og går det bra å gå ifra han? Even sleit i ca 3 uker med seperasjonsangst fant jeg ut på ettermiddagen. Da måtte jeg stå med han på hofta og lage middag, fikk ikke satt han ned i det hele tatt. Det var ingen problemer å levere og gå ifra han, og i løpet av dagen. Men da jeg kom og hentet han, da måtte jeg bære på han til han gikk og la seg. Men det gikk over og nå er han en trygg og god gutt. Da han hadde vært borte fra barnehagen i over ei uke pga av influensa og ørebetennelse, så klappet han i hendene da jeg kjørte nedover bakken til barnehagen. Også da jeg åpnet bildøra, satt han og pekte på barnehagen og bablet lykkelig. Det gjør meg så glad å vite at han trives der. Håper Trygve koser seg i barnehagen. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei Only.Takk for hilsningen. Joda det går greit i barnehagen. Trygve har vært alene i barnehagen fra 3. dagen. Den første uken gikk det kjempebra å gå fra han på morgenen. Han bare vinket til oss og satte i gang med å leke. Nå de siste dagene har han imidlertid begynt å skrike når vi skal gå. Hyler allerede før vi har sagt hade til han. Og så er det veldig mange "sympati-skrikere" i barnehagen så starter en så er det full konsert. Ikke så morro å gå fra han nå, men vet jo at han blir blid etter en liten stund. I barnehagen lager de varm lunsj nesten hver dag og Trygve er vist en av de som spiser mest. I går hadde han fått fiskesuppe og det hadde vist falt skikkelig i smak. Han er også "endelig" blitt glad i brød. Er jo litt mer lettvint for barnehagepersonalet å gi brødskive enn grøt. Trygve er blitt mer sliten på ettermiddagene, men det er jo naturlig pga økt aktivitetsnivå. Blir lagt i 7 tiden nå og sover greit på kvelden. Sover også veldig godt i barnehagen. Problemet nå er at han våkner alt for tidlig om morgenen. Er stort sett våken fra i 4-5 tiden. I dag måtte jeg så opp halv 6 og da hadde han vært våken fra 5. Bare lå å ammet litt. Håper det ikke blir varig! Ønsker alle en riktig god helg! Stor klem fra mæ og Trygve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå