Gå til innhold

Har oppdaget i dag at jeg er gravid, men jeg har blødd i flere dager, trodde det veldig forsinket mens, før i dag var det klumpete, og


M@mm@ til mine barn

Anbefalte innlegg

for halv annen uke siden hadde jeg MR, røntgen , kontrastrøntgen og ultralud av foten. Pga mistanke om blodpropp.

Men har nå sluttet å blø. Men hva med fosterskader av alt jeg hadde da ? Stor sjanse for det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en del og klumpete er så er det godt mulig dette er en SA. Jeg ville ringt til legen og tatt en sjekk i morgen. Men det er kke sikker da. Vanskelig å si. De sier om blodet er friskt og klumpete og langvarig, så kan det være SA

lykke til imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg blør ikke lenger, men det var en klomp på str med en drue. Ikke helt rund, men liksom tråder i den.. morkakelignende sak.

Skal ringe legen i morgen og høre. Men er redd for at alt som ble gjort forrige uke har skadet embryoet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Vet ikke åssen det er med blødning, men for noen uker siden måtte dattera mi ta MR og røntgen, og var jeg selvsagt med i rommet. De anbefaler at man ikke gjør det, for det finnes ikke så mye forskning på det her, og derfor går de etter føre-var-prinsippet, men jeg kan ikke tenke meg at fosteret har tatt noen skade av det...fant det her på nettet:

http://www.doktoronline.no/section/pregnancy/?action=showQA&url_topic=201&DocumentId=31123593

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=336468

 

De spurte meg ikke om jeg var gravid, så jeg visste ikke at det anbefales ikke. Var vel i uke 7 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...