Gå til innhold

Oslo/omegn-damer - takk for i går!

*Maggi*

Anbefalte innlegg

Hei: )

Takk for hyggelig treff i går, hyggelig å ha "likesinnede" å dele spørsmål og erfaringer med!

Jeg har vært på ny kontroll på Ullevål i dag, og jammen kom jeg ut igjen i dag også: )

Babyen er fortsatt liten, men har vokst siden fredag, og alle gjennomstrømningsmålinger var akseptable, så jeg gikk glad og lettet ut igjen med en god følelse. Rart hvordan verden kan svinge bare på en liten uke!

Ny kontroll fredag. Håper og tror at denne gode trenden fortsetter, slik at jeg får mulighet til å delta på neste treff om et par uker: )

Snakkes!

Fortsetter under...

Hei *Maggi*!

Så fint å høre at du "slapp ut" i dag også. Jeg har tenkt på deg idag.

Den lille forstår at mammaen har lyst å delta på neste treff med stormagegjengen, kan du skjønne! :-)

Nå skal jeg ta med turboen i magen min inn i loppekassa. Kanskje han roer seg..

Jeg sender ut melding om neste treff om noen dager, med påmelding og alt.

God natt!

Hei på dere!

Var veldig lei meg for at jeg ikke kunne delta på mandagstreffet, men formen var altfor dårlig, så sengen var beste alternativ. Etter to dager hjemme, er jeg nå tilbake på jobb, ikke helt 100 % ennå, men bedre enn tidligere i uken :-)

*Maggi*, så hyggelig å høre at den lille vokser, det er gode nyheter!

Enestående, ikke bare du med "turbo" i magen, her er det også mye liv, fra morgen til kveld, så jeg blir litt satt ut, men veldig morsomt også å kjenne at det faktisk er liv der inne :-)

Gleder meg til å se dere på neste treff, da skal jeg stille sterk og klar!

Hei Maggi og alle dere andre!

Takk for sist - det var kjempekoselig!!

Maggi - så bra da at du igjen fikk gode nyheter og at lille junior fremdeles klamrer deg fast der inne. Han trives tydeligvis i hybelen sin. :-)

Ser frem til treffet 13 mars!!

Enesteående og Coscos - må være noe i at vi skal ha gutter tydeligvis. Min lilleprins blir også mer og mer turbo. :-)

Hei alle sammen!

Takk for sist. Like hyggelig å møte dere som forrige gang.

Fint at det ser bra ut "Maggi".

Ser fram til å møte dere igjen. Tror at mange av oss vil ha det hyggelig sammen etter at vi har født også. Husker fra forrige gang jeg fødte at det betyr veldig mye at man kjenner noen som er i samme situasjon.

Tror jeg må innta loppekassa snart. Er så utrolig kveldstrøtt for tiden....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...