Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg skal bestille ultralyd for å få bekreftet kjønnet. magen min er veldig spiss, så mangen mener jeg skal ha en gutt. gynekologen sa at det skulle bli jente når jeg var i uke 16. nå er jeg i uke 35, og legen min er blitt usikker pga det gynekologen sa og mageformen min. er det for sent å gå på ultralyd mener dere? får jeg se noe? siden jeg er så langt på vei liksom.

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

formen på magen og kjønnet er bare en myte.. legen din burde vite bedre.. jeg har hatt bare "jente" symptomer men venter en gutt.. hvis du vil vite kjønnet er den eneste måten å se det... enten på ultralyd eller å vente til fødsel...

Skrevet

det er ikke forsent å bestille ultralyd så nærme slutten? noen mener at man ser bare en arm eller no

Skrevet

Jeg var på sykehuset en tur når jeg var 36+3 og da tok vi ul. Så kjønnet godt da :)

Skrevet

Legen din burde vite bedre ja! at det med guttemage og jentemage bare er en myte, vi venter jente og mange syntes jeg har guttemage... Om du får sett kjønnet nå eller ikke, vet du jo ikke sikkert, på min ul i 32 lå hun å "gjemte" seg, men har sett det 2 ganger tidligere :) Kunne reist på ul hver uke tror jeg :) Bestill deg en time du, verdt hver eneste krone syntes jeg! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...