Gå til innhold

Tilde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei skjønn lita jente som heter det, så det har jeg bare gode assosiasjoner til:-)

Pent navn!

Skrevet

Syns det er et koseligt navn.

Skrevet

Husker ei som er ca 5 år yngre enn meg som heter det, hun gikk på samme barneskole. Jeg synes navnet utmerket seg straks jeg hørte det, en spesielt og flott navn. Hadde aldri hørt det før, og har aldri truffet andre som heter det. Selv om det nok er litt vanligere nå.

Velg Tilde dere :)

Skrevet

Søsteren til ei jeg kjente en gang het Anne Tilde. Husker vi andre ungene syntes navnet var litt rart den gang, hun var den eneste som het det, men i dag reagerer jeg ikke på det i det hele tatt. Synes det er pent!

Skrevet

Kallenavn for Matilde. Et halvt navn med andre ord.

Skrevet

Halvt navn for meg også. Samme kategori som Mille osv.

Men ganske kjent etter at Jenny Jensen har trukket ungen sin gjennom det som fins av norsk media...

Skrevet

Jeg synes det er ganske fint.

Men hva med Tilda?

Skrevet

men er jo et utrolig dårlig tegn hvis jenny jensen har brukt det på sin unge....

Skrevet

Fikk en gutt, men hadde det blitt jente så hadde det nok blitt en liten Tilde :o)

Skrevet

dattern til Jenny Jensssen heter TILJE....

synes Tilde er fint jeg.

Skrevet

Hørte det brått for første gang for ikke mange uker siden. Måtte spørre jenta 2 ganger om hva hun het, før jeg skjønte at det virkelig var Tilde hun het, og ikke Hilde eller Mathilde...

Har tenkt mye på navnet siden, og synes det er et kjempe kult navn. Ikke så vanlig, ikke for sært, og du slipper at halve klassen heter nettopp det!!! go for it!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...