Gå til innhold

HVEM SKAL JEG STOLE PÅ?

Anbefalte innlegg

Tok en test fra babyklar i dag da jeg kom fra jobben. IKM 27,28 eller 1 da det varierer mellom 28-30. Etter en 1/2 time kom det en lys lys lys strek og nå er den synlig. Den er tynn og lys rosa men den er jo der.

Vet man ikke skal lese av testen etter 10 min men jeg kan ikke la være. Det samme skjedde i går med CB. Kroppen er rar og puppene er helt forferdelige, jeg tror det brune er blitt større.

Hva tror dere?? Jeg skal nok ta en test i morgen og slå meg ned med det resultate jeg får (tror egentlig det er negativt) selv om jeg har 10 graviditets tegn

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8421165-hvem-skal-jeg-stole-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positiv etter noen timer men det er en her som sa en strek er jo en strek uansett hvor lys og tynn den er :))

Jeg vet faktisk ikke vet bare at jeg er sååå rar og kan nesten ikke vente til i morgen tidlig. Tror ikke jeg ruper hurra her på BIM kl 06 i morgen heller ÆSJ.... av en eller annen grunn tror ikke jeg at jeg er gravid selv om jeg har masse tegn på det.

Siden det er farge på den høres det lovende ut. Har aldri vært borti at testen har blitt positiv uansett hvor lenge den har ligget. Så tror nok at du er gravid! Du får vente litt med å juble, siden man ikke skal stole på en test etter 10 min, men sniker meg til et liiite gratulerer. Masse lykke til! Håper den blir positiv innen 10 min i morgen!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...