ludda Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Suger tampongen til seg alle sædsellene?Ubehagelig med bind men det går ann hvis jeg må. Hva gjør dere jenter?
sjeroks Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 æ går på do å tømmer mæ. har aldri brukt noe annet
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Tørker bort overflødig og blir liggende så lenge som mulig... Må jo da opp på do i løpet av natta. Ser for meg at reiser jeg meg opp, vil alle sædcellene forsvinne ut... Hmmm...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 har heller aldri brukt noen av delene...
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Aldri brukt noen av delene heller. Enten blir jeg bare liggende, hvis det er snakk om kvelden eller så går jeg på toalettet og tørker meg!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 etter sex? det her er kvelden for å høre nye ting... jeg ville valgt bind....hehehehe...
ludda Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 Takk for mange svar..er rundt EL tider nå.Hadde positiv el test i kveld å med en trett mann så må en være klar når han orker.He he det er utroolig hva en gjør for å få det til.Er helt gåen nå men jeg fikk det som jeg ville!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hihihihi.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Har bare et håndkle jeg, liggende ved siden av sengen.. tørke og så sove. hehe.. ikke alltid jeg gidder å gå på do rett etter sex.. hehe
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Må gå på do jeg, eller så føler jeg bare at alt renner bak i rompa, og da føler jeg meg ekkel ;-) Skulle ønske jeg greide å sovne etter sex også......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå