SpiseLise Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Haha, nå kan det hende jeg er helt på viddene... Men jeg mener å huske fra min blodmangeltåke på sykehuset at jm sa mm kunne brukes til alt. Hun sa noe om å dryppe i øynene ved katarr, og så lurer jeg på om hun sa jeg kunne ha litt i nesen også, hvis hun var tett...? Og nå er hun altså litt tett, og jeg kom til å tenke på dette. Kan det virkelig være riktig? Det strider jo mot all logikk hos meg, for da vil det vel bare størkne inni nesen og gjøre det enda tettere? Hehe, må jo bare spørre da... Har ikke lyst å gi henne nesespray og sånt hvis jeg ikke må!
Expat Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Har du enn saann nesesuger? Saa da drypper du morsmelk i nesen, lar det bloete litt og saa suger du ut alt snoerra... Kjempelurt! Husk aa holde igjen det andre neseboret, ellers virker det ikke.
SpiseLise Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Ah, så var jeg ikke helt i tåka likevel da! Ja, det har jeg, så det skal jeg prøve! Takk for hjelpen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå