kleenex Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 Satte de seg opp selv eller har dere støttet de? Didrik sitter uten støtte på fanget og sånt, men har ikke begynt å sette seg opp enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 27. februar 2007 #2 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja, nå har Nora satt seg opp også! Ett lite knall og fall første dagen, men idag hadde hun en "silkemyk" landing når hun ville ut av sittestillingen. Jeg har ikke satt henne opp før hun kunne sette seg opp selv, annet enn i fanget, da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 27. februar 2007 #3 Del Skrevet 27. februar 2007 min sitter ikke enda.. ikke antydning til å sette seg opp engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 27. februar 2007 #4 Del Skrevet 27. februar 2007 Sine sitter grit alene men , hun tipper alle veier fortsatt Men hun setter seg ikke opp selv enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 27. februar 2007 #5 Del Skrevet 27. februar 2007 Simen sitter støtt og stødig, men setter seg ikke opp selv da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleenex Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 27. februar 2007 Så koselig, tror det blir en liten stund før Didrik setter seg opp, men det er jo så mye som skjer nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 28. februar 2007 #7 Del Skrevet 28. februar 2007 Ingrid sitter alene på gulvet, men klarer ikke sette seg opp selv. Prøver å begrense det, men ikke lett når hun gråter og signaliserer at hun vil sitte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 28. februar 2007 #8 Del Skrevet 28. februar 2007 Håper Mathias setter seg opp selv snart for han elsker å sitte på gulvet å leke seg. Sitter godt og stødig, men jeg får dårlig samvittighet når jeg lar ham gjøre det siden man skal vente til de setter seg opp selv.. Lar han kun sitte i kort tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 28. februar 2007 #9 Del Skrevet 28. februar 2007 Olivia sitte stødig og setter seg opp selv, kommer også fint i krabbestilling fra sittende. Det er deilig når de kan variere litt så blir det ikke så kjedelig for dem. I tillegg leker hun bedre med storesøster nå siden de blir litt mer på samme høydenivå på gulvet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 28. februar 2007 #10 Del Skrevet 28. februar 2007 Albert sitter godt selv på gulvet hvis jeg setter han der, men har sluttet med det etter at helsesøster sa at de ikke skulle sitte alene på gulvet før de setter seg opp selv. De kan vist få ryggplager av det senere.. Tror ikke det er så lenge til han setter seg opp da. Han reiser seg opp i krabbestilling, og noen ganger snur han nesten rompa over så han sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 28. februar 2007 #11 Del Skrevet 28. februar 2007 Sitter stødig alene, men kommer seg ikke opp selv enda. Kommer seg derimot ned da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå