Gå til innhold

Er det mange av juli barna som sitter alene på gulvet?


kleenex

Anbefalte innlegg

Satte de seg opp selv eller har dere støttet de? Didrik sitter uten støtte på fanget og sånt, men har ikke begynt å sette seg opp enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå har Nora satt seg opp også! Ett lite knall og fall første dagen, men idag hadde hun en "silkemyk" landing når hun ville ut av sittestillingen.

 

Jeg har ikke satt henne opp før hun kunne sette seg opp selv, annet enn i fanget, da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingrid sitter alene på gulvet, men klarer ikke sette seg opp selv. Prøver å begrense det, men ikke lett når hun gråter og signaliserer at hun vil sitte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Mathias setter seg opp selv snart for han elsker å sitte på gulvet å leke seg. Sitter godt og stødig, men jeg får dårlig samvittighet når jeg lar ham gjøre det siden man skal vente til de setter seg opp selv.. Lar han kun sitte i kort tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivia sitte stødig og setter seg opp selv, kommer også fint i krabbestilling fra sittende. Det er deilig når de kan variere litt så blir det ikke så kjedelig for dem. I tillegg leker hun bedre med storesøster nå siden de blir litt mer på samme høydenivå på gulvet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albert sitter godt selv på gulvet hvis jeg setter han der, men har sluttet med det etter at helsesøster sa at de ikke skulle sitte alene på gulvet før de setter seg opp selv. De kan vist få ryggplager av det senere.. Tror ikke det er så lenge til han setter seg opp da. Han reiser seg opp i krabbestilling, og noen ganger snur han nesten rompa over så han sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...