ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har hatt sinnsyke magesmerter i hele dag. D verker i hele magen, å periodevis kommer det mensensmerter. det strekker seg og bak i ryggen. Jeg blir gal av dette. Er redd for at noe skal være galt. Har akkurat had urinveisinnfeksjon. og har tadd 2 penicilin kurer mot dette. Når jeg hadde det hadde jeg også magesmerter. men ikke noen som er like vonde som disse.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Ta en tlf til føden du!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Ja hadde det vært så lett. Vi har ingen fødeavdeling her:) her finnes bare et helsesenter med jordmor som ikke jobber hele tiden.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 Er 3 timer til nermeste sykehus:/
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Men du kan jo ringe føden og i hvertfall høre hva dem sier? Fortelle dem hvordan du har det/føler det. Evt. oppsøke legen/jordmor i morgen?
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Eh ja... men hvis noe skulle vært på gang her så ville jeg jo ihvertfall ha reagert nå!!! Siden du har så lang reise. Ingen av oss er "eksperter" her inne som kan gi beskjed på hva dette er, d er jo bare antakelser, eller hva en tror det kan være! Nei, jeg ville tatt en tlf, de vet jo helt sikkert hva det dreier seg om! Så jeg er enig med 1 dag igjen, fødeklar!Lykke til
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Si i fra hva som skjer da?
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2007 Takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå