Gå til innhold

Mange i Trondheim


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm jeg har aldri vært det men har litt lyst.. Kanskje vi kan hoppe med sammen? Vet at mummiboy pleier å være med. Men vi har tenkt å ha et mini-dib-treff også vi da =) Sånn utpå vårparten(mine tanker går med en gang til utepils, som vi ikke fikk ifjor..) Er du med?

 

Hvordan går det med flyttesjauet? Hvor i Trondheim bor du? Jeg bor på Kolstad sammen med gangstere og burkadamer. Tenker å flytte etterhvert da, litt for mye knivstikking og økseran her etter min smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!!

Jeg har vært på hjemmetreff hos ei i juni-juli gjengen i dag,, kjempe koselig, vi blei faktisk sittende i over 4 timer :)

Vi møtes ca en gang i uken, enten på kafe eller hjemme hos noen.

Nå har vi funnet en kafe med et lekerom i byen, passer yppelig til små barn som vil utforske verden og som ikke har så lyst til å sitte på fanget lengre :) ( gågata kafe )

Heng dere på da jenter!! Jeg ble med i klubben i september/ oktober, så jeg er også ganske ny, men alle var så hyggelige at jeg følte meg hjemme der med en gang :)

 

Vi skal ha vinkveld lørdag 31 mars ( uten barn selvfølgelig ), har kanskje tenkt til å ha fårspill hjemme hos meg ( skal hinte til besteforeldrene i helgen om de har lyst til å passe Niklas ) Hadde vært så koooselig om dere også hadde kommet!?

Og bli med på treff neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ja kanskje... Bygger hus på Tiller, men skal leie i Sjetnemarka til det er ferdig da. Veldig lyst å slenge meg med på treff ja:) Har dere msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært på noe treff i Trondheim enda, men har veldig lyst da, syns bare det er litt skummelt, så hvis det er flere som har lyst til å hive seg med for første gang så er det bare å si fra! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på treff med gjengen fra skravlesiden, men ikke på noe eget treff for juli barn, men det må vi jo kunne arrangere;)

 

Jeg er oppvokst i Sjetnemarka, før vi flyttet på Tiller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet dit da jeg var 10, bodde der til jeg ble 20. Sambo er også oppvokst der, han er 79modell. Jeg er 84 modell, bare ungjenta enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...