tre små... Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 kan du være så snill å lage en side til meg på hjemmesiden også?? var inne på den men skjønte ikke stort.. men hadde vært morro å fått en siden der inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 27. februar 2007 #2 Del Skrevet 27. februar 2007 Det kan jeg vettu... Gjør det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 27. februar 2007 kjempefint!! Tusen takk!! da er det kanskje håp at det blir en side på meg etterhvert også.. må bare finne noen bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 27. februar 2007 #4 Del Skrevet 27. februar 2007 Bare hyggelig! Rop hvis du trenger mer hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 27. februar 2007 jeg får prøve litt.. men kan nok regne med jeg roper etterhvert... hihi.. har aldri gjort dette før;) fint at du vil hjelpe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå