Gå til innhold

Redd for å miste igjen!!!

Prøver igjen! Aprilspire

Anbefalte innlegg

Tror jeg kanskje er gravid. Må ta en test i morgen. Skikkelig ømme bryster. Problemet mitt er at jeg har mistet 2 ganger på 9 mndr hvistnok pga at jeg har hjerteformet livmor. Er så redd for å miste igjen......om jeg er gravid da. Tror frykten kommer til å være i meg frem til den vakre dagen hvor jeg faktisk har et barn i hendene mine. Det kan være om 9 mndr eller om 10 år. Æsj........om det bare hadde vært så enkelt som det virket da vi var barn selv.

Fortsetter under...

Lykke, lykke til! Håper du er gravid igjen:)

Kan godt forstå at du er redd for å miste! Men du får vel mange ultralydundersøkelser - du får be om det!! En i uke 9, 14-15 og 18-20 +++ det ville jeg bedt om!!!

Jeg trodde det å bli gravid igjen skulle bli enkelt, har en sønn på tre år - og svangerskapet da gikk supert. Men det tok 7 mnd før jeg skulle bli gravid igjen, og så endte det med MA/SA, så nå er jeg redd det skal ta laaaaaaaaang tid å bli gravid igjen (med førstemann tok det også 7 mnd å bli gravid). Det er derfor jeg vurderer å prøve å bli gravid nå rett etter aborten, og ikke vente på en mens...

Når jeg blir gravid igjen, kommer jeg også til å være redd! Skal i hvert fall be om div. ultralyder...

Spendt på å høre om du er gravid igjen - prøver igjen!!!

Er i samme båt her.

Jeg fikk beskjed om at jeg hadde hatt en SA den 15.02, men fikk ingen beskjd om og vente med og prøve igjen, så så fort jeg var ferdig med og blø prøvde vi igjen.

Er veldig spent på hvordan reaksjonen min blir når jeg får beskjed om at jeg er gravid igjen, men tror det kommer til og ligge i bakhode at jeg har mistet en gang før, og at jeg blir redd for at det skal skje igjen.

Men jeg vet at jeg kommer til og be om bedre oppfølging neste gang, så jeg får roet meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...