Gå til innhold

Jeg har blødd... bekymret

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nårr jeg stod opp i dag kunne jeg se blod på papiret da jeg tørka meg. friskt, noe rødt, og noe mørkere rødt. ikke klomper. Vært på ultralyd men er bare 5+6 så hun kunne ikke si noe fra eller til om det var liv. Nå må jeg vente en uke på hcg testen. Det har ikke kommet noe mer blod etter det. noen som har vært borte i noe lignende?

Fortsetter under...

Jeg har hørt om mange som spotter og som det går bra med. Det kan være hormonelle blødninger, og trenger ikke bety noen ting.

Jeg har selv spotta i 12-13 dager nå, men i går kom det en klump, så jeg er redd jeg har mista... Men for deg varte det jo bare en dag, så det er nok ikke noe farlig skal du se!!

Lykke til!!

Hei.

Jeg har akkurat fått vite at jeg er gravid, ble ganske glad siden vi har prøvd lenge og jeg er 35 år. Men.. jeg har hatt småblødninger lenge, tok en blodprøve hos spesialist med UL mandag. da kunne han ikke se noe. Han ville jeg skulle komme tilbake dagen etter, den viste stiogende HCG, så nå skal jeg til legen på mandag. Jeg har ikke hatt noen blødninger siden onsdag så nå venter jeg i spenning og håper..

Litt lik din situasjon.

Lykke til for oss begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...