Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei Hvordan sikret dere nyfødte med hofteleddsdysplasi ? Har en venninne som er på sykehuset nå og har en liten gutt som må ha pute. Vi sliter litt med å finne riktig bilstol. Har forsøkt med 2 forskjellige stoler,men disse ble ikke bra for barnet. Fungerer enn så lenge med boxette. Men det er ikke mye han skal vokse før denne er vokst ut ifra. Sikrets nett fungerer heller ikke trur jeg. Da har man jo en tykk pute inni bærebaggen og da blir det ganske trangt. Er det noen her inne som har erfaringer de kan dele. Gjerne også gode råd ang bruken ol også. Men det de bekymrer seg mest over nå er hvordan sikre best i bil. På forhånd takk MVH Linda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8419275-hvordan-sikre-barn-i-bilen-med-pute/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 27. februar 2007 #2 Del Skrevet 27. februar 2007 Heisann! Dette er nok et problem som de fleste som har barn med hd kjenner til! BilstolMARERITTET!!! Dattera vår passet rett og slett ikke inn i den bilstolen vi hadde kjøpt, så vi måtte ta av puta for å få henne med hjem! Vi dro ned på en barneutstyrsforretning, og hørte om hva de anbefalte! Men de anbefalte bare barneseter fra 9kg og oppover, og det ville ikke jeg utsette min 4kg's for! Vi fikk tak i et gammelt maxi c. sete, sydde inn en "kile" i ryggen (sånn at hun ikke fikk den knekken pga puta), og festet en sånn sele på tvers over (med sånn lås som på vognselene) Det så ikke bra ut, men det var sikkert i hvert fall! Her er det bare å bruke fantasien gitt! Dattera vår brukte dette i 4,5mnd. Helt til puta kom av! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8419275-hvordan-sikre-barn-i-bilen-med-pute/#findComment-8422237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå