Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hvor kjenner dere sparkene mest? Jeg kjenner det mest på høyre side,og det midt på magen (midt på siden av magen,hvis dere skjønner). Er litt rart. Skulle nesten tro att babyen lå på siden av magen min,og ikke i selve magen. hehe
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Høyre side her også, men hele magen bulker seg når bebisen romsterer rundt. Ligger med hodet ned og rompa litt til venstre. Beina ut til høyre side. Stakkars, virker ikke særlig komfortabelt.
candymams Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 hei, jeg er i uke 36 og kjenner sparkene mye midt på magen jeg også. Min gutt har snudd seg med hode ned og slik har han ligget en stund nå, så det er mulig dittt barn også har snudd seg. Og nå før hode har festet seg blir de faktisk liggende ofte litt sidenlengs med hode ned, det gjør i så fall Mathias har jeg fått beskjed om så det er mulig din baby ligger på samme måte.
**My little Miss drama and I** Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 samme som sirkeline her;-)
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Har ikke noe særlig til spark lenger, bare masse voldsomme bevegelser. De er rundt i hele magen. Helt oppe, på begge sidene, på midten og helt nede.. Ingen begrensninger her, nei Er 36+4 idag
FrkVissVass Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 uke 33 eller 35, og kjenner de helt oppe, desverre... snu deg nå baby!
Slettes Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Hei.. Samme som BAcer m mirakel-jenteHøygravid på meg.. Hele magen er tempel for romstering, og det merkelige er at han er overalt - hele tiden.. Mens jeg har flere i uke 33 her kan jeg få spørre om det er andre som har hard mage hele dagen? Magen min føles som jeg har en konstant kynne som ikke slipper taket..
ninsoer Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 jeg er ikke i uke 33 nå da.. men har slitt med masse kynnere siden uke 25.. jeg brukte tabeletter mot d.. men sluttet først i uke 32 men da gikk jeg med kynnere konstant. så jeg fikk fortsette til uke 34 og siden da ha jeg slitt me mye kynnere.. enkelte dager er magen hard nesten hele dagen.. men d hjelper for meg å variere stilling når jeg ligger.. JM sa at jeg kunne prøve å legg meg i badekar eller å ta en dusje.. men har bare dusje hær.. å d hjalp ikke... men d begynner å bli bedre.. har ikke like mye kynnere nå.. *gla er jeg for d* men du må være obs på om de begynner å bli veldig regelmessige.. og at de blir mer og mer intense.. eller vonde.. når man går me så mye kynnere kan d være litt vanskeligt å kjenne når riene kommer.. i og me at man er så vant til takene i magen.. håper d var litt hjelp i d i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå