Gå til innhold

November: Hvordan går det.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk opp 22,5 og de gikk jeg av etter 2 mnd, men så var det stopp og. Har gått ned en kilo siden da. Men jeg har fremdeles 10 kg igjen for å være der jeg burde være, men de har jeg prøvd å få vekk i 3 år uten hell..

La på meg 13 kg, og har igjen to av de.. sliter med å få de av, men kan ikke klage da jeg nettopp spiste masse brownies...æsj, dårlig samvittighet.. Hadde ikke gjort noe om jeg gikk ned noen ekstra kilo heller akkurat..

Sitter igjen noen enda, men ikke så mange. Men har litt mer fra før svangerskapene også jeg skulle blitt kvitt da ;O) Jeg har nettopp kommet igang med å skulle prøve igjen, for til for noen dager siden har det vel knapt vært en dag uten sjokolade... *rødme*

Etter forrige svangerskapet bare raste vekta nedover!! Etter ca 3 mnd var jeg vel 10 kg lettere enn før jeg ble gravid, men da jeg slutta å amme raste den fort oppover uansett hva jeg gjorde. Håper det går bedre nå!

Lykke til, jenter/damer ;O)

Annonse

Jeg la på meg ca 20kg og gikk ned 14 av dem i løpet av den første uka etter fødselen, så stoppet det opp. De siste to ukene har jeg vært syk og har derfor gått ned 2 kg til, så nå har jeg 4 kg igjen til vekta før jeg ble gravid.

Jeg la på meg ca 20 kilo, og har 5 kilo til jeg er der jeg var når jeg ble gravid. Men har lyst til å gå ned 5 kilo til, for da er jeg der jeg ønsker å være.. Men det er vansklig å bli kvitt disse kiloene. De første 15 forsvant første mnd, men så sa det stopp!! Fortvilende.. Men håper på at jeg skal klare det til sommeren.. Vi får ta en ny spørre runde om noen mnd, og se hvordan det har gått med oss..:o)

Jeg la på meg 12-13 kilo,de har kommet av igjen. Men jeg merker at kroppen er litt mer dvask, ja. Meen, det har den vel igrunen vært hele tiden. Har alltid hatt en ganske stor mage.

Her i huset blir det spist masse Bixit og sjokolade, blir fort masse småspising når man går hjemne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...