Gå til innhold

Noen som har hatt en exu? symptomer?Please se hit.Haster.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

onsdag for to uker siden hadde jeg magesmerte og blødde mensenaktig i to dager,etter det var det et par dager til og fra med litt rosa. uka etter var jeg på Ul der hun sa at det var helt tomt.hcg nivået mitt hadde sunket betraktelig fra 79-8 den uka. Nå netopp,uka etter fikk jeg plutselig smerte i venstre side/mage det svir og kjennes "varmt". tenker selfølgelig på exu da gynekologen min også nevnte dette. Er det noen som kan forklare symptomene for meg?? Hvor er smerten? hvor vondt? andre plager i tillegg? PLEASE HASTER:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei.

 

eneste jeg kan hjelpe med er dette:

 

ved en exu og smerter, vil de være så kraftige at du føler for å ringe 113 og få en bil.

 

av egne erfaringer kan jeg si som så: etter de sa jeg har hatt, har alltid første eggløsning føltes ekstra hard og vond.

det svir og "brenner" og gjør regelrett ondt.

har blitt beroliget av leger om at dette er noemalt.

Grunnen til smertene/ubehaget vet jeg ikke.

 

men prøv å slappe av, surr noen varme pledd rundt magen/ryggen evnt. ta et varmt bad.

det hjelper godt på.

 

 

hvordan er formen nå?

har smertene økt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en exu i sommer 06. Det startet med magesmerter og brunlig utflod. Ga seg etter noen dager, fri et par dager så var det påan igjenn. Fikk aldrig noe skikkelig blod, bare masse brunt utflod. Da magesmertene tok seg opp igjenn ringte jeg legen, målte aldri noe hcg, tok en vanlig grav test og ble sendt til UL dagen etter. Da ble de med engang påvist svangerskap i høgre eggleder. Operasjon samme dag. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ringa legen med en gang i morgen tidlig. Krev en UL, trenger ikke være no galt, men er best å sjekke opp i sånt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.jeg også tenkte faktisk første eggløsning,men da pleier jeg å vondt når jeg setter meg ned....oppi der liksom.Har sånne smerter som du beskriver,ikke nok til å ringe etter bil men blir jo litt bekymret.Det svir og brenner ja,ikke så mye nå som i sted men,kommer og går litt. Får bare se det ann litt og evt kontakte lege hvis det ikke er borte i morgen:) Ul nytter jo ikke for hun sa jo at det var tomt.Tusen takk for fint og opplysende innlegg- Lioevr 14pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en EXU i høst. Begynte med at det kjentes ut som mens var i anmarsj (hadde ikke fått mens etter en SA)...skikkelig press i nedre del i magen. Mensen kom aldri, men neste dag fikk jeg så utrolig vondt..helt plutselig, kjente faktisk at det var noe som "sprakk". Da hadde jeg så vondt at jeg verken kunne gå eller stå uten at det gjorde skikkelig vondt. (tårene bare randt av smerte!) Ble sendt til legevakt, men der sa de bare det var mensen som kom. Etter et par timer forsvant den verste smerten. Noen dager senere holdt jeg på med rengjøring osv, og da ble jeg så dårlig i hele magen igjen(sviing på høyre side, og vondt i magen pga blødning)...måtte bare sette meg ned. etter enda noen dager ble jeg nok en gang sendt på legevakt igjen, og da ble det konstatert EXU m/indre blødning.

Heldigvis beholdt jeg egglederen, men du vil merke detvveldig godt når du har en EXU! Men er du i tvil, så ta kontakt....jeg gikk altfor lang tid med smertene, fordi jeg trodde at ikke det var noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....Det begynnte med at jeg også kjente press nederst i magen/buken plutselig gikk det oppover og det første jeg også tenkte var at noe sprakk!! Det svei sinnsykt.etterpå ble jeg kjempevarm i hele siden fra under brystet og ned,ble også kvalm. Nå ca en time etter kjenner jeg ikke så mye lenger,bare lettere ubehag,litt varm inni fortsatt.Hater å sitte sånn å spekulere asså,gid jeg hadde vært lege;) men kjempe fint å få andres opplevelser rundt dette.Blir jo automatisk litt redd så kort tid etter en evt Sa.Kontakter legen min i morgen! Flere med erfaringer? Det er vel ikke likt på noen dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...