Gå til innhold

Kan dere som har hatt exu våre så snill og se hit,symptomer...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

onsdag for to uker siden hadde jeg magesmerte og blødde mensenaktig i to dager,etter det var det et par dager til og fra med litt rosa. uka etter var jeg på Ul der hun sa at det var helt tomt.hcg nivået mitt hadde sunket betraktelig fra 79-8 den uka. Nå uka etter fikk jeg plutselig smerte i venstre side/mage det svir og kjennes "varmt". tenker selfølgelig på exu da gynekologen min også nevnte dette. Er det noen som kan forklare symptomene for meg?? Hvor er smerten? hvor vondt? andre plager i tillegg? PLEASE HASTER:

Fortsetter under...

Hei..

Når jeg hadde exu hadde jeg sinnsykt vondt i magen. Smerten varte i ca 15min, så gikk det over. Dette hadde jeg i ca3 dager. Da var jeg 5uker på vei. Natten til var 6+5 blødde jeg litt. Det kom litt blod på papiret når jeg var på do. Skulle da på ul på dagen, så da så døm fostert klart og tydelig i ene eggledere, med ett bankenede hjerte... Ble operert samme dagen. Egglederen min hadde begynt å sprekke, så både fostert og egglederen ble fjerna....

Har hørt om noen som man ikke greier å se fostert på, kan jo være tilfelle hos deg... Men ta smertene alvorlig. Det er en fordel å oppdage en exu tidlig...

hei hei:)

Jeg var 6+3 da jeg fikk skikkelige smerter i magen,var helt ubeskrivelig vondt.(blødde ikke noe), men ble veldi svimmel og ingen følelser i kroppen.

ble henta av ambulansen,kjørte rett på sykehuset.

smertene sluttet ikke,var som slike kramper,men over hele magen.

hadde lavt blodtrykk, den hadde spukket hos meg så var svimmel for at jeg hadde mistet mye blod.

men di opererte bort venstre eggleder for at det ikke skulle skje igjenn.

så jeg blødde ikke noe,men på grunn av smertene så visste jeg at noe var galt.

og legene visste d med en gang når di så hvordan smertene var.

men kan jo selvfølgelig være forskjellig fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...