Gå til innhold

Lyst på et lurt tips?


**synne**

Anbefalte innlegg

Sist jeg gikk gravid skrev jeg dagbok nesten hver dag -den siste tiden.. Angrer på at jeg ikke gjorde det helt fra begynnelsen av! Så nå denne gangen har jeg kunnet gå tilbake til forrige graviditet og sammenligne hvordan jeg har det på tilsvarende tidspunkt! ;) Veldig kjekt å lese om vonter og symptomer..når de kom og når de gikk over.. lure ting jeg gjorde da som kanskje bør gjentas denne gangen..

 

Var ikke lange greiene jeg skrev, hadde en sånn studentalmanakk. Fylte ut for hver dag.. JEg gjør det samme nå. I tillegg så skriver jeg ned "store" ting som skjer med snuppa..

 

Bare så dumt at jeg ikke klarte å fortsette etter fødselen, sånn at jeg ikke har fått med første smil, og sånne ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har tenkt på det smame slev.... men vet ikke om jeg tørr å gå svangerskapet mitt noe "personlighet" før uke 12.. men opplever jo tingene annerledes denne gangen uansett.. starter kanskje i uke 8 da.. :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev dagbok det første året med ny baby jeg da - dagbok fra mamma liksom

Den skal hun få når hun blir stor. Tenker å gjøre det samme denne gangen - hvis det bare sitter i 9 mnd nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg begynte med en gang jeg fant det ut.

har lest boka til ei jeg kjenner og det var ganske rørende noe av det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det med førstemann og det er utrolig artig å kunne gå inn og lese paralellt med dette svangerskapet! Moro :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...