Hoppetussa Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 Det har ikke vi, tror jeg kommer til å bruke kombivogna en god stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 27. februar 2007 #2 Del Skrevet 27. februar 2007 Benjamin bruker ennå bagvogna. Vil ikke sitte i vogna ennå (er ikke moden nok til det) så den vogna er fin. Har sportsvogn vi kopler på samme julene når han er ferdig med bagen. Regner med det blir til våren eller tidlig på sommeren en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gla-mor Skrevet 27. februar 2007 #3 Del Skrevet 27. februar 2007 Kombivogn her også. Har nettopp byttet ut med sportsvogndelen nå. Brukte bagvogna så lenge det var så kaldt, for den holder vel bedre på varmen. Tenker på å kjøpe en lettere vogn (paraplytrille e.l.) når han blir over året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 27. februar 2007 #4 Del Skrevet 27. februar 2007 Har sportsvogn i bilen i tillegg til kombivogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 27. februar 2007 #5 Del Skrevet 27. februar 2007 jeg er sikkert dum men hva er sportstrille?? vi har kombivogn vi også.. bruker fortsatt bagen men blir nok ikke lenge til vi bytter til sportsvogndelen. har kjøpt en paraplytrille som vi skal ha i bilen etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #6 Del Skrevet 27. februar 2007 Vi skal bytte til sportsvogna i kveld, bruker enda bagen, men nå vil hun sitte mer enn ligge, så tenkte det var greit. Har trille med liggerygg jeg skal bruke når vi er på ferie og når hun blir litt større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå