Gå til innhold

Hei, jenter er det noen av dere som kan hjelpe meg?????????

Anbefalte innlegg

Hei, etter 5 isci, hvorav 3 har endt i abort, har nå et lite under skjedd, jeg har blitt gravid uten hjelp. På Riksen sa de at vi aldri kunne få barn på egenhånd, ettersom min mann har veldig dårlig sædkvalitet. Har nå fått tatt en blodprøve og den er på 78, men legen mener at den er veldig lav. Har litt uregelmessig mens, men som regel en syklus på 33 dager, og det er nå 45 dager siden forrige mens. Legen mener derfor at HCG verdien skulle vært høyere. Skal ta ny blodprøve på torsdag, men ventetiden går så alt for sakte. Har noen av dere vært borte i dette. Er det noen som hvet hvor langt på vei man kan være med en HCG på 78????????

Takknemlig for alle svar.

Klemz

Fortsetter under...

Takk! Blir litt sliten og dagene går alt for sakte når man bare sitter og tenker. Blir nokså forvirret av HCG verdiene, men krysser alt jeg har for at den stiger frem til torsdag. Håper inderlig at det er vår tur snart, ja at vi alle får en happy ending etter hvert.

Lykke til!!!!!

Først og fremst - Gratulerer:o) det er jo kjempebra!!

Tror at man kan ligge lavt i hcg og at det likevel kan gå bra, alt over 29 er regnet som en graviditet, dette er på dag 14...........Det må jo bety at man kan ligge på alle skalaer eller hva man skal kalle det...........

Jeg hadde 585 på dag 14 og det gikke ikke bra, så det må jo være flere faktorer som spiller inn for 585 skal visst være veldig bra..........

Krysser fingre for at dette går fint jeg!

Lykke til

Klem

Hei!

Jeg hadde hcg verdi på 74 dagen før ikm. Jeg syntes det var lavt selv, for jeg hørte jo at de andre hadde ganske høye verdier. Fikk bare den ene blodprøven på Riksen, men dagen før iikm testet jeg svakt postivt med CB, så 3 dager senere tok jeg en slik test igjen og den ble knallblå med en gang så dermed måtte jeg ha stigning. Jeg er nå 10+6 og alt er bra regner jeg med. Skal på kontroll om en og enhalv uke. Legen sa til oss at vi heller ikke hadde sjansen til å bli gravid på egenhånd, men det kunne vi!! Lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...