jula&maisen Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 trenger virkelig en makeover, og finner ikke riktig farge i glansvask hyllen. noen som selv har brukt hårfarge under graviditeten og har erfaring med dette? har nemlig hørt at resultatet kan variere pga hormonene påvirker fargens virkning i hårstrået..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg farget håret fra lyst til mørkt og det gikk kjempefint:)
cardia Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Noen kan reagere på d,men det er skjelden:)
plutseligbolle Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg farget håret her en dag, det gikk helt fint.
lettereforvirra Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Deilig å freshe seg selv opp litt:)
TeBax Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 har farget håret hos frisøren og det ble den fargen det skulle
Tenker på nr 4 Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Var hos frisøren og skulle farge håret... Det ble grønnt, ikke å anbefale... Jeg endte opp med å matte farge det enda mørkere og klippe kjempe masse av det... Så mitt råd er å vente med det.. Vet at det er skjeldent at dette skjer, men så sinnsykt kjedelig for de det skjer med... Du har jo ikke så lenge igjen(siden du er på 3,trimester) mener jeg. Så gi deg selv heller en skikkelig makeover etter fødselen. Det skal jeg(",)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Jeg bruker preference fra loreal. Har fått kjempefint resultat!
Snuppelura70 Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har også vært veldig uheldig. Skulle farge noen striper en grad mørkere (er lyseblond), men stripene ble mye mørkere enn de skulle og røde. Hvis du skal farge fra lyst til mørkt går det sikkert greit, men ellers tror jeg at jeg ville ventet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå