Gå til innhold

Må man ha pose i vogna???


månefuglen og lille thea

Anbefalte innlegg

Har lammeskinn under, og 2 stk dyner(i samme trekk) over. Syns det funker bra. Hun er iværtfall varm når vi kommer hjem fra trilletur.

Har alle dere voksiposer/skinnposer ol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bruker voksi pose, men har oxo bare hatt dyne og ull pledd over... så lenge hun er god og varm når du tar hun opp er det vel greit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lammeskinn i bunnen. Et strikketeppe rundt babyen og dundyne. Har aldri vært kald. Har ikke pose, men vurderer å skaffe meg en som kan brukes til ca 3 år. For i barnehagen som vi håper å få han inn i (og som broren går i), sover barna ute i vognene i poser. Men bruker dyne nå, og det er mer en bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dunpose, men den stakkars ungen blir jo helt svett. Og det er ikke bra!

Jeg har nesten ikke på han klær oppi der lenger. Bare ei tynn lue, og ei tynn jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lammeskinn under og dundyne og et tynt fleeceteppe over. Fungerer helt fint:-) Snuppa er ikke svett, men god og varm. Hun pleier ha litt tykk velur dress på seg... ullbody innerst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har tulla mi i mykbag, ligger på lammeskinn og har dyne over seg. hun har dress på seg. da har hun det varmt og godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker voksi pose, og det er veldig godt å varmt. Bruker ikke annet enn ullbody, strømpebukse+tynn lue i ull. Innimellom en liten ulljakke over.

 

Har jeg mer blir han for varm. Er veldig praktisk, kan bare legge han nedi og pakke posen rundt han, slipper å styre med masse klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...