Gå til innhold

Hvordan orker folk å bruke bind???

Anbefalte innlegg

eneste gangen jeg har brukt bind før var første mens jeg hadde

og nå må jeg bruke det pga lap forrige uke.

jeg får helt noia av det her.det er så utolig ekkelt!!!!

og uhygenisk!ÆSJ...........

skjønner ikke at noen kan velge det fremfor tamponger.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8417571-hvordan-orker-folk-%C3%A5-bruke-bind/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig lett når man etter feks en fødsel ikke kan bruke ob lenger. Fordi man enten ikke får dem skikkelig på plass eller de glir ut igjen og det er pokker så vondt. Har faktisk oftere brukt bind enn ob før graviditet også, selv får jeg litt angst av å "proppe" blodet inne, hehe. Få det ut og bli ferdig med det, på en måte. Er nok aller mest en vanesak :o)

Men skjønner ikke hva som er så uhygiensk med det så lenge man skifter regelmessig og ikke for sjelden? Som sammenlikning - unger som bruker bleier - ingen som syns det er uhygienisk?

Annonse

CB-killer; jeg bruker OB. Syns ikke tampax er noe gode jeg, de holder seg liksom ikke på plass... De glir ut igjen, og da er de så lange og tynne, uten hold, så det er umulig å få plassert de riktig igjen.. Kanskje skjeden min er feiljustert, som resten av kroppen;)

Alt er nok vanesaker ja.. Alle har sine grunner:)

er vel for at det skal få litt i fred eter at de har herjet inni der.

men nok får være nok...

jeg synes det er uhygenisk fordi du har det utenfor kroppen.

gnir det jo inntil kroppen etter at det har kommet ut....

skjønner at man må bytte ofte,men uansett...

hva har bleier med det her å gjøre?

du mener det blir det samme?........

Majja; ja, hver sin smak og vaner :) Altså jeg burde jo ikke vræle for høyt, har kun brukt tampax jeg.. Nå er de kommet i ny og fæncy pakning nå. Så fancy at jeg måtte lese bruksanvisingen...

husker en gang jeg var på hytta til tante og onkel, måtte låne en saba. en sånn tykk gammeldagssak (er noen år siden for å si det sånn). Lekkert :)

de er digge da...hehe.

jeg våknet med verdens største bind etter lap.uugghh......

men dette blir ikke noe problem for meg,skal nemlig trykke ut

4-5 unger på kanskje...ja,8 år, og etter det skal jeg fjærne

livmora.så da trenger jeg verken bind eller tampisser...

Har du barn? =) Hvis ikke, så gled deg til du får isåfall, for da må du bruke BLEIE :) Husker da lillemor ble født, de tok på meg disse lekre sykehustrusene, og stappet en megasvær bleie inni! Så ut som en gjeng med høner alle vi som var nybakte mammaer på fødeavdelingen hehe :)

Annonse

Tankevekker...

Jeg trodde at jeg hadde bare festeblødninger.. puttet i en OB...å det er ikke særlig lekkert når spiren som ikke festet seg ligger på toppen av den når du drar den ut.... Så kanskje bind ikke er så dumt sånn innimellom..... Sorry for detaljene...

Jeg har alltid brukt bind jeg, sikkert fordi jeg blør så lite at jeg føler jeg må bruke makt for å få tampongen ut igjen. Bruker kun tampong hvis jeg går i bikini etc.

Jeg skifter veldig ofte, så syns ikke at jeg er uhygenisk!

Det er som alt annet, smak og behag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...