Gå til innhold

noen som har hatt litt brunlig utflod? og alt var i orden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har hatt brunt utflod i dag... kjekt å få høre om noen andre har hatt det og at det ikke er noe å bekymre seg over!! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey:)

Jeg har hatt brunlig utflod (seig brunrød,sorry detalje) de tre første sv.skapene mine. det varte faktisk i mange uker med alle tre, og det er tre søte flotte gutter som ligger å sover i sengene sine nå:)

 

Denne gangen så har jeg blødd rødt friskt blod, det var i helgen. Men var på UL i dag og alt stod bra til:):)

 

Så det behøver ikke være noe galt, men om du bekymrer deg, så ring lege:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg hadde akkurat samme på lørdag og søndag. Men var på ul i dag og alt sto kjempe fint til:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde det i ca ei uke rundt uke 5 og ei uke igjen nå i uke 10. Snakket med en sykepleier på gyn og fikk beskjed om at så lenge det ikke følges av smerter i magen er det sannsynligvis ikke farlig, og faktisk ganske normalt. Trengte ikke å komme inn på ultralyd for å sjekke. Det hørtes heller ikke ut som om stress eller jobb hadde mye å si fra eller til. Jeg tipper alt er OK med deg også :o) Når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde i uke 5,7 og i uke 10, rett og slett brun, slimete utflod!!

Vet det er nok så vanlig, så relax;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Kjenner til dette. Hadde det kun for en dag. Jeg undersøkte med ei jeg kjenner som er jordmor, og fikk beskjed om at dette særlig kan skje i etterkant av sex. Sex kan utløse små blødninger, og når dette blander seg med sæd blir det gjerne brunt og tykt.

Ingen grunn til bekymring så lenge det ikke varer i lengre perioder var beskjeden jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...