Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Er det flere enn meg som er litt lei av å lese hvor mye all info innholder om normale svangerskap og plager og hvor lite info som blir beskrevet ifht risikosvangerskap. T.d aborter, blødninger, diabetes, tidlig vannavgang osv. Vi som har opplevd å miste har jo et enormt info behov (føler jeg da). Skjønner en ikkje skal skremme unødvendig men....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Ja, savner masse info! Særlig om aborter og mors sykdommer. Men bruker google flittig jeg nå, og finner info der. Men det tar laaaaaaang tid å finne ut av alt, og som regel savner jeg mer info....
2 tette - med flette Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Ja.. synes også det er ganske irriterende.. Føler ikke at jeg har fått så mye gode svar fra lege heller.. men, men.. flest er vel mest ivrig på å prate om ting som går bra. Min lege sier bare til meg, ja du vet jo det er så mange som mister og såså mange prosent og bla bla.. Hjelper meg lite akkurat det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå