Gå til innhold

Tjoho straks igang igjen..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

I januar hadde jeg innsetting av det siste egget fra uttak 1, det endte ikke positivt, så da var det bare å vente igjen...............

Endelig kom mensen på søndag, skulle vært der fredag så hvem kjøpte test på lørdag, hmmmm rødme var vel meg det;o). Selvsagt var den ikke positiv, men da jeg visste det kom ihvertfall mensen natt til søndag. Et skikkelig brennhett tips for de som venter, ta en test da kommer mensen etterpå sånn har det ihvertfall vært for meg flere ganger.............

Nå venter jeg på medisiner fra St. Olavs de kommer vel imorgen eller torsdag tenker jeg.

Skal øke dosene på sprøytene, fra 225IE til 300IE, noen som vet om det er vanlig om nesespray dosen også økes da?

Jeg kommer jo til å bli en tikkende-hormon-bombe hihi...............

Gleder meg vilt, og gruer meg i neste sekun så mye som kan gå på tverke. Gruer meg også litt til sprøytene, selvom det ikke er vondt å sette dem..................bare det å stikke seg selv som er en bøyg.

Uttak i uke 15 noen flere som skal til pers i samme uke? Hadde vært koselig å følge hverandre:o)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så da er du snart igang igjen!

Satser på det er litt ferske egg som gjør susen for deg nå.

Tror ikke dosen med nesespray økes selv om dosen på sprøytene økes, men er ikke sikker.

Lykke til med ventingen fram til start. Jeg synes bestandig den går såååå saaakte.......

Men snart er du igang med sniffing og stikking:-))

Skrevet

Takk for det:o)

Er spent på hvordan jeg vil takle ventingen den her gangen ja, var slitsomt bare ved siste fryseforsøk og nå er det jo lengre regime.

Men må jo bare, heldigvis er det masse kos imellom skal på påskeferie med samboeren og svigerfamilien- ski, appelsiner, sjokolade(selvsagt)spill og sovemorgener:o). Gleder meg til det:o)!

2.påskedag setter vi oss på toget og så blir det en uke på hotell.

Er det vanllig tro å reagere likt på hormonene andre gang man går på de?! Hadde lite eller ikke noe bivirkninger forrige gang..............

klem

Skrevet

Åååhh, høres ut som du har en fin ventetid i sikte.

Kankje litt vin også? mmmm... tror du skal få tiden til å gå, håper det i allefall.

Jeg har egentlig reagert litt forskjellig på hormonene fra gang til gang. Håper du slipper å plages denne gangen også

Skrevet

Hihihi....

ja sånn er det for meg å!!!!

Aner ikke hvor mye penger jeg har kastet bort på tester nå!!!!!

Du er IKKE alene om å være tikkende bombe!VELKOMMEN skal du være ;-)

huff-godt man ikke vet hva man skal igjennom her i livet!

Ikke skjønner jeg hvor man får styrken fra til å prøve gang på gang!!!

Ære være vårs!!!!!

Lykke til!!!

Klem

Skrevet

Ønsker deg lykke til Finetine,

og håper du får laddet skikkelig opp i påsken !

You go girl !

Skrevet

Takk for det jenter:o), godt å ha dere som jeg kan spørre om alt mulig og få oppbakking av!

Venter veldig spent på "pakke" fra St.Oalvs nå- føler nesten at jeg får baby tilsendt per post;o).............

Ha en fin dag!

Klem

Skrevet

Ville bare si massssse lykke til finetine-vennen!!

Denne gangen er det din tur!!

Heier på deg og ønsker deg det beste :):):):)

Stoor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...