Gå til innhold

Juni: Vanskelig med søvn ved 8 mnd.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tassen har blitt helt pyton når det gjeler søvn nå. Han vil ikke legge seg om kvelden, og våkner 05.30, og vil ikke sove mer. Hyler til ca 06.30 før det er "morgen". Og det er hyling, ikke surving. Flere som opplever dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen til mine første 8 mnd :) nå endelig er min tass begynt å roe seg....makker enda max på natta..men han ligger for å sove iallefall....

 

det eneste jeg kan si er at det går over....det er nok bare en fase....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sliter ikke med søvn hvertfall. Har i grunn aldri gjort det heller. Snuppa legger seg mellom 19 og 20, og da er det natta mørk med en gang. Hun våkner alt fra 8:30 til 9.30. Hender jeg er oppe om natta for å gi henne smokken, og da sovner hun med en gang. Men nå har hun bytta til juniordyne, og det har hjulpet veldig. Da kommer hun seg nemlig ikke så lett over på magen. Er det hun har pleid å våknet av før. Men her har det ikke vært noe mat på natta siden hun var 10 uker gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, nettene her har blitt helt pyton de siste ukene. Vi har vært skikkelig bortsjemt med en som sov fra 20.00 - 08.00 fra han var 6 uker og i en periode fra 20.00 - 10.00!

 

Han sovner fortsatt 20.00 og sover godt frem til ca 01.00, da begynner morroa ja, HYLSKRIKING helt til han får puppen (når jeg ikke orker å kjempe imot mer hehe) sovner så ved puppen men våkner hvis jeg prøver å flytte på han, og så er det pån igjen med hylinga. så kan han sove 15-20 minutter og så begynne igjen. Slik holder det på frem til ca 07.00 da sovner han og sover ca 1 1/2 time. Så er det morgen og alle var veldig uthvilte.. ehm.. Vi holder på å bli gale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...