Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hei , forventet mens skulle vært forrige søndag. Fikk en svak strek på testen igår og idag. Testen med morgenurin idag, men streken ble ikke noe sterkere. Siste syklus har vært litt rar etter 14 dagers ferie. Er det et dårlig tegn at testen er så svak..? Vet ikke om jeg engang tør å håpe på at jeg er gravid, er så redd det skal skjere seg igjen. Hadde en SA i september. Noen med erfaring fra svake streker eller noen som har noen råd? Eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet og se om mensen kommer seint igjen...
AwholeNewWorld Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 En svak strek er som regel positiv. Spesielt om du har tatt flere. Gå til legen og be de ta blodpr. for å måle HCG. Du må tilbake 3 dg etter for å ta en ny blodpr. HCG skal da stige. Muligheten for at du kan være gravid er tilstedet. Lykke til! Jeg er nesten helt sikker på at det ikke er rester av HCG i kroppen din etter SA`n ihvertfall. Jeg hadde MA og utskrapning for snart to mnd siden og tok en gravidtest et par uker etterpå og den var negativ. Men sjekk med legen! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Nei at det henger igjen fra forrige SA er jeg sikker på at det ikke gjør. Har tatt mange tester i mellomtiden som har vært negative. Men følelsen av den alfor svake testen er ikke god. Jeg har tatt 3 tester nå og alle er like svake....
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 ta en i morgen tidlig.. du er nok gravid.. de sier at en strek er en strek.. og du har fått tre ..
AwholeNewWorld Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Enig med Linda87. Du er nok det. Lykke til! Fortell oss hvordan det går da! Stor klem!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Hei, tok en ny digital test og den viste Gravid og også to veldig sterke streker på pinnen inni. Men igår begynte jeg dessverre å blø. Og kjenner meg igjen fra forrige gang det gikk galt. Så da blir det bare å prøve igjen.... Føler det er litt trist og leit sånn gang på gang å bli satt tilbake etter at man endelig har fått en positiv test.... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå