Gå til innhold

IKM UKE 9***IKM UKE 9***IKM UKE 9***IKM UKE 9***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå jenter?? Klare for en liten oppdatering? Nå har vi jo snart overstått 2.dag i uka vår, mange har kanskje gått over IKM dagen, og mange, deriblandt undertegnende, begynner å nærme seg.

Hva er våre symptomer denne pp?? Hvem har trua på at storken har funnet våre hjem?

Og masse gratulerer til de som allerede har testet positivt, og til de mange som kommer til å finne det ut i løpet av noen dager:)

Personlig har jeg NADA symptomer, alt er generelt mye roligere enn forrige pp.. Så TR kan godt komme litt før, så slipper jeg å vente mer! Men er fryktelig spent på dere andre:)

Break a leg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper er her, helt klart.

Har IKM på fredag, men har ingen symtomer ut over det vanlige.

Men ingen symtomer er kanskje positivt????

Jeg har imidlertid vært forkjølet (kanskje influensa) med feber siden fredag. Dette har gjort at tempen min er så høy og fin, men det skyldes nok ikke graviditet nei, men på charten min ser det helt klart ut som en temkurve som signaliserer graviditet... :) he..he... Om det bare hadde vært så vel.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Samme som deg her, Majja:( Har INGEN symptomer, og INGEN som helst tro på at noe har skjedd denne gangen heller. Rettere sagt: jeg vet at jeg ikke er gravid. Men men, sånn er det, det går bra det:) Kjenner tanta mi er rett rundt svingen her, kommer vel for fullt i mårra eller noe.

Men masse lykke til, dere andre:)

Skrevet

Lite spenning for oss denne pp da Lunajenta... Bedre lykke neste gang!:)

Egentlig litt kjedelig å sitte er å vente på TR uten noe symptomer i hele tatt.. Ikke noe spenning i hverdagen..

Men kanskje det er bra å ikke ha symptomer?!! Da kan vi jo bare håpe på at tante omkom brått.. Helst..Og er vi ekstra heldige så kanskje hun etterlater seg en arv eller to:)

Skrevet

jeg må innrømme at jeg er veldig spent. Synes jeg har hatt mange symptomer, tissing, gåen i magen, utflod, ømme pupper, kvalme og vond rygg. Men det har roet seg litt nå... I følge babyverden kan jeg visst teste i morgen, men har vel egentlig ikke IKM før til helgen. Jeg venter iallfall. Er redd jeg blir forferdelig skuffet hvis er tomt i magen min.

I tillegg er magen ekstremt oppblåst om kvelden. Da må jeg åpne knappen i buksa, og hvis jeg slapper av i magen ser jeg ut til å være 4 mnd på vei. Håper, håper, håper.

Skal krysse fingre for dere alle!

Skrevet

Å, så spennende da:) Håper det er en spire som erter deg:)

Krysser fingre for deg nå altså!!! Håper maaange ikm uke 9 jenter flytter over på 1 tri!!:)

Skrevet

Jeg har IKM i dag, og tanta har ikke vist seg ennå!! Har ingen følelse av at tanta skal komme heller! Har hatt en tyngde fornemmelse imagen i snart to uker, litt små stikking på venstre side av livmoren, tisser mye, humør svingninger, og har MASSE luft i magen!!! Testet på søndag (tror jeg det var) og den var negativ..

HAr en god følelse på at det kan være noe i magen min nå... Men hvis jeg tror hardt på det så kommer vel tanta....

Skrevet

Mammaen til Noah, jeg har også litt i overkant mye luft... og det lukter ikke roser, akkurat... Leste akkurat et innlegg på 1. tri hvor de var enige om det luktet vondt;) Kanskje det er positivt??

Lykke til til deg, når du har det så på følelsen, stemmer det nok!

Takk for fin oppmuntring, Majja! Skal virkelig krysse fingre for deg!!!

Skrevet

Oi oi oi!!! Dette hørtes da veldig positivt ut!! :D

Når tester du neste gang da??

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve å rekke innom apoteket etter jobben i morgen.. Men er så redd for å bli skuffet!!!

Skrevet

Jeg hadde ikm i helgen.......veldig ømme bryster. ongen mens enda. Tror jeg må teste meg i morgen

Skrevet

Å er det det?? :))))))) Da er det vel håp da!! Nei lukter ikke roser, det er helt sikkert!!! Og så plagsomt da?? Er jo hele tiden noe som skal ut!!!!

Kanskje vi sammen rusler inn på 1 tri. Hadde vært koselig!!

Skrevet

Oi!!! Så spennende da!!! Tror nok du burde teste i morgen ja!! :)))))

Lykke til!!!!

Skrevet

Klarer du å vente ett par dager til da?? For mer hcg og mindre skuffelse mener jeg?? jeg hadde nok testet, for her mangler det selvkontroll..

Man må stole på magefølelsen, den kvinnelige intuisjon.. Den er ikke til å kimse av:)

Er en grunn til at den faktisk er kvinnelig;)

Masse lykke til! Håper vi får se gladmeldingen her snart!!!

Forresten, apropo tarmgass; Her er det også mye av det!!! Haha, men kan nok hende det bare er tilfeldig ekkelt..

Skrevet

Heia Prøver igjen! Dette lover jo veldig godt!!! Spennende!

Skrevet

Vet ikke helt det, men apoteket er stengt nå, og jeg rekker ikke før jobben i morgen... Så har vel ikke så mye valg...

Men kan jeg ikke teste på kvelden i morgen da?

He he ja men da kanskje det er en spire hos deg også?? Jeg selv har aldri vært plaget med dette, men den siste uka har vært ILLE!!!!

Skrevet

Syns dere er spennende alle sammen jeg!!

TESTE TESTE TESTE;)

Har en skikkelig god følelse på dere tre altså, det er nok full klaff:)

Håper dere kan smitte meg litt å, så vi kan tusle over samtidig:)

Skrevet

Hadde IKM på mandag. Fortsatt ingen tegn på tanta.

Murrer masse i magen og i dag er jeg sinnsykt kvalm.

Har testa i går og i dag med CB digital - dønn negativ.

Må ikke den ha ganske mye HCG for å slå ut?

Burde jeg kanskje teste med et annet merke?

Skrevet

Jeg vet ikke når jeg skulle ha IKM enten 27,28 eller 01 mars. Syklusen min er på 28-30 dager men jeg kjøte CB vanlig og bestilte tester fra babyklar. De fra babyklar brukte jeg i helgen på ettermiddagen og der kom en strek veldi svak etter ca 1 1/2 time og jeg trodde ikke på det.

De fra CB brukte jeg på mandag od der også kom en svak svak strek etter en halv time og trodde ikke på det jeg. Så i dag testet jeg med morgen urin både med CB og de fra babyklar.no og begge var positive men veldig svakt da men strek er jo en strek :)

Tenkte jeg skulle kjøpe vanlig CB i dag også for å bekrefte det igjen i morgen men jeg kjøper nå de vanlige fordi de kan brukes 3 dager før IKM med 74% sikkerhet, de digitale har jeg gitt opp. Synes det er så brutalt når det skriker til deg IKKE GRAVID.

Vanlig CB trenger 25 HCG mens digital trenger 50

LYKKE TIL

Skrevet

Nå jenter?? Noen som har noe spennende å fortelle meg?? Testing og virkelig ikm eller noe?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...