Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hva skal deres baby ha som underlag i vogna? Blir fryktlig hardt å ligge der uten madrass, teppe, skinn osv..... Noen som har tenkt på det?
MammaiLarvik Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 I vogna jeg har kjøpt er det en tynn madrass. Det holder vel det tror jeg, ellers kan jeg bare legge et teppe i tillegg... Har en Basson Roma Duo. Rart at det ikke er madrasser i alle vogner...
Mia_I Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Vi ble anbefalt å kjøpe tynn madrass til vogna. Ikke fordi den ellers var hard, men mest fordi det er lettere å hive i vaskemaskina hvis babyen gulper e.l. Så det skal vi gjøre.
Lilleprins og mamma Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal ha tynn madrass i vognen. Hadde det også med nr 1 - fungerte veldig fint for oss!! :-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Fulgte med madrass på vognen vi kjøpte, så da blir det til at vi bruker den. Vognen er en Brio kombi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå