Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Lurer på hva deres baby skal ligge på i vogna. Er jo fryktlig hardt å ligge der hvis man ikke har noe underlag av noe slag. Madrass, teppe, skinn..........? Takker for tips =)
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg kommer bare til å bruke posen, den er jo ganske tykk.. Å når jeg slutter med den så blir det skinn.. De skal jo ikke ligge for mykt heller... Har ikke hørt om ekstra madrass til vogna før..
Lykkelig! :) Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har en tynn madrass i min Simo dypvogn. Den fulgte med da jeg kjøpte den. Går sikkert fint med et teppe. Eller så kan du kanskje kjøpe en billig madrass på jysk...?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Hm.. Det følger vel med madrass i alle vognene..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Følger ikke med madrass i min vogn ihvertfall....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Ikke en sånn tynn en engang? Er det bare rett på sånn plate? *merkelig*...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 I Basson Roma Duo er det madrass ihvertfall. Den er ikke så tykk, men kan jo bare legge et teppe oppå hvis man vil....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Spørs vel hvordan vogn du har. Jeg har Simo kombi og Emmaljunga Duo Edge og begge disse har gode madrasser. Trodde alle hadde madrass? Men hvordan er det med alle de som bruker softbag? Har kjøpt tvillingvogn med en softbag, og synes jeg må legge noe oppi den? Hvordan gjør man det? Lammeskinn er jo greit når det er kaldt, men hva med sommeren? Mye rart å lure på...
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Skinn kan du bruke om sommeren også.. Det er det som er så fint med dem, de skal regulere temperaturen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå