-Mariposa- Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hadde en kjip dag i praksis og nå hadde jeg en teit yogatime. Hu dama likte jeg ikke. Tenkte jeg skal prøve meg på en annen time i morra. Vel, jeg har i alle fall fått bevegd meg litt første treninga denne uka. Ble 3 forrige uke. Nå skal jeg jobbe til helga, men skal prøve å få i alle fall 3 denne uka og! Da jeg kom hjem sto sambo på kjøkkenet og lagde taco, mmmm. Snart ferdig og det lukter herlig! Og så har han vaska klær og rydda. Han sa: "jeg har ikke gjort noe galt altså, jeg bare vasker klær". Han er så skjønn da:) *forelska* Nå skal jeg kose meg med maten, mmmm:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Åå så nydelig sambo du har da!! Det var vel fortjent etter en lang dag. Kos deg med middagen=)
AwholeNewWorld Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Yoga er digg :=) Taco er også digg :=) Ha en fin kveld med samboer!
-Mariposa- Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 Mmmm, jeg synes ikke treninga var så bra, men jeg kjenner at jeg er sliten likevel. Men jeg liker å ha det litt gøy når jeg trener så jeg tror jeg dropper akkurat den yogatimen framover. Tenkte å starte på litt enkel Step og noen timer hvor de har styrketrening med vekter. Jeg tør ikke trene med vektene på treningssenteret for der er det bare hardbarka gutter, men på en time så er det jo mange folk, så det går sikkert fint. Taco ER digg
AwholeNewWorld Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Step er bra for rumpe og lår :=) Jeg blir sulten, jeg av å høre om taco`n! Hihi! Tror jeg må sende mannen min ut i butikken imorgen, for å handle inn til taco! Du har fristet meg så mye!
-Mariposa- Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2007 mmmm, når jeg trener for meg selv så tar jeg ofte og ender treninga med 10 min på stepmaskina, det er heftige saker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå